Guest Jim Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 Hei.Jeg har en slk `97 mod.Hadde tenkt til å bytte olje på denne ikveld. Men jeg har aldri skiftet oljepå en automat kasse før. Har noen no tips til meg på dette? En annen ting jeg lurer på. Har aldri eid en bil med Automat før.Den girer litt rart når den er kald. vill lissom ikke skifte gir, på en pen måte som om den var varm? Og er det no klutsj som kan være slitt?Er det noen andre tips om automat som jeg burde vite om? Takker for alle svar. Kom på en ting til, Sliter med at bilen tar inn vann ved vindu/taket, på sjafør siden. Det er en form for drenering der. Er dette en vanlig feil på denne bilen? Hva kan jeg gjøre? Tette dritten med sikaflex Quote
FrodeS Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 Hei.Jeg har en slk `97 mod. Å, en sånn en, ja ... Det begrenser vel til ca. 15 modeller eller noe sånt. Begynn med å fortelle hva slags bil du har, så er det litt enklere å hjelpe. Quote
Thor-Egil Andersen Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 Bergs automatservice tlf: 22195510... Quote
Guest Jim Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 he he. kansje greit å ha med det ja. 1997 mod. slk 200. Uten kompressor, enn så lenge. Quote
Guest Espen Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 Ang giringen så er dette normalt. Den henger mer på giret til den er kommet til en viss driftstemperatur for å få opp temperaturen fortere. Quote
Guest amorino Posted October 7, 2005 Posted October 7, 2005 Sikaflex er tingen!!! Nei, her må du vel gjøre stikk motsatt - og det gjør de vel hos et verksted; staker opp kanalen ved soltaket, vil jeg tro! Ellers bør du søke i forumet - det har jeg gjort for deg her; http://www.mbentusiastklubb.com/component/option,com_wrapper/Itemid,53/ - denne gangen. Se om du blir glupere av det!? Quote
Recommended Posts