Jump to content

Gol 2011


repvik

Recommended Posts

Velkommen skal du være Fredrik :D

Er det mye handling du skal gjøre da? Litt forsinkelse har jeg egentlig regna mef.

 

Helluw folkens. Er jo ikke fredrik som skal handle, det er meg. hehe.. skal bare innom polet jeg. så kan vi ikke dra kl 10.00 alle sammen da? Hvor skal folk møtes før avreise? Melkekartongen hørtes ikke ut som en dum plass og møtes det da:)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Laffus og Jøran & Co overnatter vel i melkekartongen, så det er greitt å møtes der. Skal du bruke en time på polet, eller tror du at det muuuuligens kan ta litt kortere tid?  :lol:

 

He he.

Tar vell ikke så lang til inne på polet. Når vil dere møtes da?

Link to comment
Share on other sites

Laffus og Jøran & Co overnatter vel i melkekartongen, så det er greitt å møtes der. Skal du bruke en time på polet, eller tror du at det muuuuligens kan ta litt kortere tid?  :lol:

 

He he.

Tar vell ikke så lang til inne på polet. Når vil dere møtes da?

 

Er vel kl. 9:00 vi skal møtes... eller?

Link to comment
Share on other sites

He he.

Tar vell ikke så lang til inne på polet. Når vil dere møtes da?

Er vel kl. 9:00 vi skal møtes... eller?

Det som er planen ja, men jeg ser at polet ikke åpner før klokka 10. Dog, på fredager så er det étt polutsalg som er åpent fra klokka ni om morran, og det ligger på Solsiden:

http://www.vinmonopolet.no/butikker?butikk_id=322

 

Så hvis Fredrik B og MerceJenta handler der så kan vi dra tidligere ihvertfall  :lol:

Gidder folk å sende meg mobilnummer så kan jeg jo prøve å koordinere litt i morra? Og det var slik at alle hadde walkies fra før?

Link to comment
Share on other sites

Vi må innom city syd. så vi kan møte dere 09.30 på melkekartongen. Om dere ikke har mulighet til og vente så må vi bare kjøre 09.30 selv. fint om dere kunne ventet.

Gleder meg syyykt nå. vært veldig fint om vi kunne kjørt sammen alle sammen

Link to comment
Share on other sites

jepp jepp. Men kan vi ikke ta polet på oppdal da? Jeg blir jo tørst på turen og

Du som kjører altså? :P

Det ordner seg sikkert.

 

Men da dukker jeg opp på melkekartongen sånn ca. 9 i morra, så sees vi når du er ferdig med linsegreiene.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...