Jump to content

Karoseri deler til Mercdes?

Recommended Posts

Guest Mercedes E300TDT
Posted

Noen som vet om plasser de forhandler uorginale karoserideler til Mercedes?

Guest 3,2 CDI AMG!
Posted

Hvis du kjøper fra Veng, da er du ihvertfall sikker på det IKKE passer og at det RUSTER uka etter lakkering. Kjøp på AutoTrio,da får du ihvertfall kvalitet. Snakker av egen erfaring. Aldri mere Veng på meg.Mvh Jørn! :D

Posted
Hvis du kjøper fra Veng' date=' da er du ihvertfall sikker på det IKKE passer og at det RUSTER uka etter lakkering. Kjøp på AutoTrio,da får du ihvertfall kvalitet. Snakker av egen erfaring. Aldri mere Veng på meg.Mvh Jørn! :D[/quote']

De delene jeg har kjøpt fra Veng har hatt veldig fin passform, så jeg skjønner ikke helt det der... :roll: Og ikke minst, jeg har betalt 1/3 av BOS-prisene.

Posted

Både Veng og Sanitas får vel sine karosserideler fra Klokkerholm i Danmark...?

Har ikkeno vondt å si om noen av dem. Hvor tidlig det ruster KAN jo ha noe med grunning- og lakkarbeid..? Uten at jeg sier at noen her ikke kan grunne og lakke :wink:

Posted

Jeg har også VELDIG dårlig erfaring med veng. Kjøpte orginalt året etter (skjermer) og siden har det holdt seg fint. Grunnet og lakkert på akkurat samme måte som da det var veng...

Passformen var også elendig hos veng, plutselig begynnte framhjulene å subbe(!) det viste seg da, etter litt måling at veng sine skjermer er "smalere" nesten 1cm enn org.