Jump to content

Samletråd for /8 Biler i markedet


Recommended Posts

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Ikke min bil eller noen jeg kjenner sin, men så tilfeldigvis denne bilen for salg på det nederlandske forumet og syntes den var spesiell nok til å bli nevnt her også:

 

http://www.mercedesforum.nl/forum/viewtopic.php?f=80&t=44060

 

Ifølge teksten er det en 1975 200 med 37.417 dokumenterte kilometere! Den står på originale dekk fra da den ble levert fra fabrikk, og er 100% original - interiør og lakk er ifølge selger i "nybilstand." Jeg vet ikke noe mer om den enn dette, men selger skriver at han kan sende flere bilder og mer info ved interesse.

 

Prisen det bes om er 5500 euro.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 6 months later...

Hvis man kjøper en risig en, sveiser litt, litt teknisk utbedring og en lakkering, så er det ikke mye man får gjort før man er på sekssiffra tall. Så basert på det, så syns jeg ikke prisen er høy dersom man slipper å jobbe.

Link to comment
Share on other sites

Hvis man kjøper en risig en, sveiser litt, litt teknisk utbedring og en lakkering, så er det ikke mye man får gjort før man er på sekssiffra tall. Så basert på det, så syns jeg ikke prisen er høy dersom man slipper å jobbe.

 

Sant nok det ja, og når man legger til at den blå har original lakk så skjønner man at den ekte /8 freaken kan fort få høy puls.

Er nok sikkert mulig å telle  på en hand de /8 bilene som fortsatt har originallakken intakt..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...