Guest Mercedes sjefen Posted October 3, 2005 Posted October 3, 2005 Hei, finnes det noen tegninger til demontering av interiør, w126. Som viser hvor alle skruer ol. sitter? Quote
Guest Mercedes sjefen Posted October 3, 2005 Posted October 3, 2005 Skulle hatt tegninger, til dashbord, midtkonsoll, treverk,sørtrekk å allt inne i bilen, hvor alle skruer sitter så ingen ting blir ødelagt. Quote
Guest MbTore Posted October 3, 2005 Posted October 3, 2005 Skulle hatt tegninger' date=' til dashbord, midtkonsoll, treverk,sørtrekk å allt inne i bilen, hvor alle skruer sitter så ingen ting blir ødelagt.[/quote'] Hvis du ikke klarer å demontere interiøret uten å ødelegge det, hvis du ikke har tegninger, så tror jeg du bør la være å plukke på det i det hele tatt.. Quote
Guest Mercedes sjefen Posted October 4, 2005 Posted October 4, 2005 Bare slapp helt av du nå! Hvis du ikke har tegninger så treger du helder ikke melde int. på denne tråden! Quote
Guest MbTore Posted October 9, 2005 Posted October 9, 2005 Bare slapp helt av du nå! Hvis du ikke har tegninger så treger du helder ikke melde int. på denne tråden! Jeg har gjort den jobben og vet akkurat hvilke prosesser som må til, derfor råder jeg deg til å la det være hvis du har så lite peiling at du ikke klarer det uten tegninger... Quote
Alexander Posted October 9, 2005 Posted October 9, 2005 Bare begynn å skru ut skruer. Det er helt sikkert ikke vanskelig, og så kanskje du lærer noe. Når du får noen skjær i sjøen så er det selvsagt bare å spørre her, så skal vi gjøre vårt ypperste for å hjelpe deg! Quote
Guest samson Posted October 27, 2007 Posted October 27, 2007 Hei. Har hatt Bmw i alle år men gått over til en 300 SE -86 mod nå. Savner litt slik som på Bmw bl.annet.Kunne gå inn på en web side og se hele bilen i tegninger hvor alle skruer skulle sitte og viss man trengte en ny del så visste man dele nr på det og.Finnes slik for Mercedes?Trenger nye dempere til min bil.Noen som vet hvor man kjøper dette best.Skulle ha 2500 pr stk på Bertel og Steen......sykt Quote
AndreasE Posted October 30, 2007 Posted October 30, 2007 Jeg kjøpte 4 stk for 2400,- med rabatt du får som medlem i klubben på autotrio ved alnabru. Ang. disse tegningene har jeg ikke sett noe lignende, men er nok andre her som kan svare på det. Quote
sverto Posted May 6, 2018 Posted May 6, 2018 Noe sent , men til andre som har samme spørsmål. http://www.benzworld.org/forums/4684683-post36.html Quote
Recommended Posts