Arnt Posted May 1, 2011 Share Posted May 1, 2011 En ting til: Takk for lånet nok en gang for 2.3-16`en under cruisinga Arnt Satte utroli pris på at jeg fikk låne en bil :D Kein Problem Kjekt å ha like biler på cruising :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper Posted May 1, 2011 Share Posted May 1, 2011 Ja dette var et knall-treff. Alltid like hyggelig Flott å se at mange stiller opp når det først blir dratt igang noe. Det gjorde heller ikke noe at det ble crusing i 16v! Takk til Arnt for det Litt bilder, det kommer flere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Vincent Johnsen Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Ho blir ikke med på neste for og si det sånn ^^ : " det er for varm, jeg er tørst , jeg er sulten , det er kjedelig, skal vi hjem snart ? " hmm... Ja hadde jeg hatt baller så skulle jeg snakka med flere, men folk sto i mindre grupper så litt rart og bare gå bort og hive seg på men men.. Gikk glipp av grilling og cruising det jeg gleda meg til alltså , men var gøy og se alle de shina glisene flotte bilder ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Vi biter ikke :lol: Bare og slå av en prat neste gang :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Vincent Johnsen Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 ssssikker ?? hah , ja får gjøre så Gleder meg til flere bilder ?? for var mye fint og se på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckyDuck Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Bra bilder, Geir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 ssssikker ?? hah , ja får gjøre så Gleder meg til flere bilder ?? for var mye fint og se på Helt sikker :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Inge Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Fant eit bilde til AMG bear power!! pluss ein liten V8'er, for bedre vektfordeling Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper Posted May 29, 2011 Share Posted May 29, 2011 Da ble det endelig litt tid for flere bilder. Beklager at det har tatt litt tid. Johnny er enda ikke blitt for gammel til å sitte baki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts