Jump to content

Treff i Lyngdal 30. april


iNDiANER

Recommended Posts

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kommer nedom ein tur. Har ikkje noge å stille opp med...  (91' 250 D ) Men blir gøy å se på resten av utstillinga.  8)

Klart du må komme en tur! En god gammel sliter er ikke verst det heller ;)

 

 

Jeg må melde pass denne gangen dessverre :(. (Kommer sterkere tilbake på søndag 1. mai på Jærhagen :D)

Det var leit å høre, Charlie. Du får heller ta det igjen til neste år! Høres bra ut! :)

Link to comment
Share on other sites

 

Rekner med at denne tråden fylles opp av masse bilder fra det glade sørlandet iløpet av ettermiddagen :D

 

DSC_0184-2.jpg

avgang Ålgård

DSC_0188.jpg

marsjfart på E39 :D

DSC_0190.jpg

speilblankt vann ved Drangsdalen

DSC_0195.jpg

Når man skal komme seilende inn på treffområdet, så må man jo samle troppene litt i forkant ;)

 

Litt bilder

DSC_0212-1.jpg

 

DSC_0252-2.jpg

 

DSC_0246-2.jpg

 

DSC_0258-1.jpg

her lukta det rett og slett litt snekke  :lol:

DSC_0254-3.jpg

Ekte vare smaker best, selv om det er gammelt. Skikkelig behandlet stålkant i enden av døra !! 8)

 

DSC_0245-1.jpg

 

 

 

 

Ellers litt småplukk

DSC_0196.jpg

 

DSC_0201.jpg

 

DSC_0215-2.jpg

 

DSC_0204.jpg

 

DSC_0236.jpg

 

DSC_0241-1.jpg

DSC_0242-2.jpg

 

DSC_0223.jpg

DSC_0226-2.jpg

DSC_0219-2.jpg

 

jeg og Tor Inge kjørte hjem via Tonstad for å finne litt andre omgivelser enn bare E39.

Så da det er skiltet inn til en foss(!!!) så er det bare å svinge innom. Fosser er svært imponerende for folk som opprinnelig kommer fra f.eks. midtøsten, hvor det i bunn og grunn er ganske lite vann å lage foss av.

hm... Jeg følte jeg satte meg selv i en bås nå, siden jeg var inne og tok bilder avden... ;)

DSC_0259.jpg

 

DSC_0260-3.jpg

Tror Tor Inge har noen kjekke bilder herfra?

 

TAKK FOR EN HYGGELIG DAG FOLKENS, OG TIL SØRLANDET SOM INVITERER :D :D

Link to comment
Share on other sites

Veldig bra treff folkens :D Gøy at så mange tar turen. Vil rette all honnør til Tor Arild Mydland som sammen med Lyngdal Karosseri & Auto AS er primus motor til treffet!

 

@ Sindre Vincent Johnsen: Neste gang så tar du ikke med dama hvis du har erfart at hun kjeder seg på slike arrangement. Og du må ikke være redd for å ta kontakt med folk. Det er mye gøyere når man i tillegg til å se på biler, også kan prate med folkene :D

 

@ Terje: Takk i like måte. Kjempegøy at man har litt felles selv etter treffet :D Det må gjentas, og nå er det jo ikke så veldig lenge til Gol :D :D

 

 

Link to comment
Share on other sites

Veldig bra treff folkens :D Gøy at så mange tar turen. Vil rette all honnør til Tor Arild Mydland som sammen med Lyngdal Karosseri & Auto AS er primus motor til treffet!

 

@ Sindre Vincent Johnsen: Neste gang så tar du ikke med dama hvis du har erfart at hun kjeder seg på slike arrangement. Og du må ikke være redd for å ta kontakt med folk. Det er mye gøyere når man i tillegg til å se på biler, også kan prate med folkene :D

 

@ Terje: Takk i like måte. Kjempegøy at man har litt felles selv etter treffet :D Det må gjentas, og nå er det jo ikke så veldig lenge til Gol :D :D

 

 

 

Treffet blir lissom helt komplett når en har en sosial avsluttning på arrangementet :D At en ikke drar rett fra treffet og så hjem igjen.!

 

Var bare helt supert med grillings til slutt :D :D :D

 

En ting til: Takk for lånet nok en gang for 2.3-16`en under cruisinga Arnt :D Satte utroli pris på at jeg fikk låne en bil :D :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...