iNDiANER Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 Tradisjonen tro inviterer Mercedes-Benz-Klubben Norge, avdeling Agder til treff i Lyngdal. Denne gangen er datoen lørdag 30. april, innsjekking fra kl 10 og utover. Programmet er foreløpig ikke spikret, men selve treffet begynner ca kl. 11 og varer utover dagen. Håper på godt oppmøte på parkeringsplassen til Lyngdal Karosseri & Auto denne vårdagen i slutten av april. Gi gjerne tilbakemelding dersom noen vet at de kommer Bildet under er fra to år siden, med en stor økning i biler påfølgende år. Håper på enda flere i år! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 I´ll be there Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 Skal også prøve og komme :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallgeir Helland Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 Interessant. Kan man ta med ektefelle? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iNDiANER Posted February 14, 2011 Author Share Posted February 14, 2011 Interessant. Kan man ta med ektefelle? Selvfølgelig! Alle hjertelig velkomne! Er kort avstand til sentrum også hvis det motsatte kjønn skulle ønske å shoppe litt i mellomtiden. I fjor vartet Mercedes-forhandleren opp med grill og pølser til alle fremmøtte, regner med det blir noe slikt i år også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 Dette må prioriteres EDIT: crasher dessverre med konfirmasjon i heimen..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans-Petter Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 jeg er med! men har ikke ferdig mercen enda så for gjemme audin min oppå det fjellet man ser på bildet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hauk Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 Hehe. Audi 80 er en helt grei Mercedes - imens - bil! Det kan jeg skrive under på. Kanskje det kommer en Hauk også, denne gangen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabcruser Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 I´ll be there Ja du koste deg jo i fjor Blir nok i området jeg også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Honoré Posted February 19, 2011 Share Posted February 19, 2011 Dette må vi prøve å få med oss. Det var en kjekk tur i fjor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iNDiANER Posted February 19, 2011 Author Share Posted February 19, 2011 Hyggelig å høre at så mange ønsker å ta turen! Krysser fingrene for pent vær! Skal nok klare å finne en plass til Audien din, Hans Petter! He he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckyDuck Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Interessant. Kan man ta med ektefelle? Jeg har ikke gått i den (ekte)fella enda, men jeg må jo komme en tur jeg også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans-Petter Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 Hyggelig å høre at så mange ønsker å ta turen! Krysser fingrene for pent vær! Skal nok klare å finne en plass til Audien din, Hans Petter! He he hahaha! ser for meg en plass langt i fra plassen vi skal være! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 skal rydde plass i kalenderen til dette... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted March 10, 2011 Share Posted March 10, 2011 Gler meg til detta :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted March 12, 2011 Share Posted March 12, 2011 Får kanskje lade et par batterier slik at jeg også kan stille opp her? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iNDiANER Posted March 15, 2011 Author Share Posted March 15, 2011 Får kanskje lade et par batterier slik at jeg også kan stille opp her? Høres ut som en god plan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Dette må en jo klare å stille opp på! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Vincent Johnsen Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Ja vi får satse på fint vår vær , skal prøve og komme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 Avdeling Stavanger må huske å montere antenne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted April 20, 2011 Share Posted April 20, 2011 Ka klokka ska me ha som avreise fra Playa Del Vestlandet MOT sjøsiden? :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Honoré Posted April 24, 2011 Share Posted April 24, 2011 Ka klokka ska me ha som avreise fra Playa Del Vestlandet MOT sjøsiden? :D Foreslår at vi møtes på rasteplassen på Ålgård. Avreise fra Ålgård kl 09:00? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted April 24, 2011 Share Posted April 24, 2011 Ka klokka ska me ha som avreise fra Playa Del Vestlandet MOT sjøsiden? :D Foreslår at vi møtes på rasteplassen på Ålgård. Avreise fra Ålgård kl 09:00? Kjempe forslag :D Stille då eg vert fall :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 5 dager igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Ka klokka ska me ha som avreise fra Playa Del Vestlandet MOT sjøsiden? :D Foreslår at vi møtes på rasteplassen på Ålgård. Avreise fra Ålgård kl 09:00? Kjempe forslag :D Stille då eg vert fall :D Høres ut som en god plan å treffes på rasteplassen. Rekner med at det er den ved vannet?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts