Thor-Egil Andersen Posted October 2, 2005 Posted October 2, 2005 Noen som vet om verksteder i olso regionen som er gode på takluker og lekkasjer,,Hver gang et regner eller jeg vasker bilen (siste mnd) så henger det en dråpe vann i taket på høyre side. drypper en eller 2 dråper ned på passasjersetet også... dreneringen på den siden er ikke tett, da jeg klarer å tre gjennom en 1,5 kvadrat ledning. Den kommer fint ut mellom skjerm og dør uten å møte motstand... pakningen rundt ramma kan vel kanskje være et tema også eller??? Quote
Thor-Egil Andersen Posted October 3, 2005 Posted October 3, 2005 Svare selv jeg da, siden ingen vet noe... Keen autoelektrisk skrur på takluker... Han skulle hjelpe meg å finne feilen. Ikke uvanlig at det kan ruste i forbindelse med drenering sa han. Håper det ikke ser for jævlig ut der da Quote
Alexander Posted October 3, 2005 Posted October 3, 2005 Svare selv jeg da' date=' siden ingen vet noe... Keen autoelektrisk skrur på takluker... Han skulle hjelpe meg å finne feilen. Ikke uvanlig at det kan ruste i forbindelse med drenering sa han. Håper det ikke ser for jævlig ut der da [/quote'] Siden jeg veit hvordan det går når du skal på Keen så kommer jeg rett bort dit og henter deg jeg. Quote
Recommended Posts