Guest Johan Stub Posted October 1, 2005 Posted October 1, 2005 Dette blir jammen ikke lett. Den er godt skjult gitt. Quote
Guest tdha Posted October 1, 2005 Posted October 1, 2005 Var det meg som åpnet den tro?http://hem.passagen.se/badtoy/nyamercasida.jpg Quote
Guest GammelGul Posted October 1, 2005 Posted October 1, 2005 Mmmmm. SL jo. Men hva pokker gjør den halvnakne tøyta der? Quote
Guest tdha Posted October 1, 2005 Posted October 1, 2005 Mmmmm. SL jo. Men hva pokker gjør den halvnakne tøyta der? Helt enig, enten helnakne eller forsvinn. Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted October 1, 2005 Posted October 1, 2005 Skulle fått sitte på med meg any given day! Quote
Guest GammelGul Posted October 2, 2005 Posted October 2, 2005 Fysjom. Bustete hår, og svai i ryggen som en gammal sau.Og det verste: Hun har tegninger på huden, slik som sjøfolka på syttitallet. Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted October 2, 2005 Posted October 2, 2005 Fysjom. Bustete hår' date=' og svai i ryggen som en gammal sau.Og det verste: Hun har tegninger på huden, slik som sjøfolka på syttitallet. [/quote'] Altfor gammal du! Rull ned i sarkofagen din og la unghingstene snakke om fine damer nå! Quote
CHARLIE Posted October 23, 2005 Posted October 23, 2005 Fysjom. Bustete hår' date=' og svai i ryggen som en gammal sau.Og det verste: Hun har tegninger på huden, slik som sjøfolka på syttitallet. [/quote'] Er enig med GammelGul angående tegningene, og jeg er ikke mer enn 35!! Quote
Guest kodvaag Posted October 23, 2005 Posted October 23, 2005 Fysjom. Bustete hår' date=' og svai i ryggen som en gammal sau.Og det verste: Hun har tegninger på huden, slik som sjøfolka på syttitallet. [/quote'] Er enig med GammelGul angående tegningene, og jeg er ikke mer enn 35!! Men så har du samme sveisen som hun da Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted October 23, 2005 Posted October 23, 2005 Fysjom. Bustete hår' date=' og svai i ryggen som en gammal sau.Og det verste: Hun har tegninger på huden, slik som sjøfolka på syttitallet. [/quote'] Er enig med GammelGul angående tegningene, og jeg er ikke mer enn 35!! Gammel mann du også! Du begynte på ungdomskolen når jeg begynte i 1 klasse! Quote
CHARLIE Posted October 23, 2005 Posted October 23, 2005 Gammel mann du også! Du begynte på ungdomskolen når jeg begynte i 1 klasse! Ikke min feil at du ikke klarte å komme deg ut i tide Quote
Guest E 220 CDI Posted October 25, 2005 Posted October 25, 2005 Mmmmm. SL jo. Men hva pokker gjør den halvnakne tøyta der?Bitch'en står jo og gnur rævva oppetter bilen... Lager sikkert masse striper i lakken... Quote
CHARLIE Posted October 26, 2005 Posted October 26, 2005 Bitch'en står jo og gnur rævva oppetter bilen... ...måtte vært deilig å vært den bilen der, akkurat da Quote
Guest E 220 CDI Posted October 26, 2005 Posted October 26, 2005 Bitch'en står jo og gnur rævva oppetter bilen... ...måtte vært deilig å vært den bilen der' date=' akkurat da [/quote'] ...ved nærmere ettertanke tror jeg du har rett (* skitne tanker i en "gammel" manns hode *) Quote
Guest Cathrine Posted November 2, 2005 Posted November 2, 2005 ja og hvor er mannfolka i bar overkropp foran en lekker bil da? likestilling! Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted November 2, 2005 Posted November 2, 2005 ja og hvor er mannfolka i bar overkropp foran en lekker bil da? likestilling! Bare å finne bilder og legge ut! Quote
Guest GammelGul Posted November 2, 2005 Posted November 2, 2005 Nåja. Riktignok ikke i bar overkropp, men ihvertall det nærmeste jeg kommer når det gjelder min bilrelaterte fotomodellkarriere. Quote
Guest tdha Posted November 2, 2005 Posted November 2, 2005 Du var altså født med merce i garasjen. Helt ! Quote
Guest Mercefanten Posted November 2, 2005 Posted November 2, 2005 ja og hvor er mannfolka i bar overkropp foran en lekker bil da? likestilling! kan stikke innom en dag i bar overkropp, og stille meg opp foran bilen, så kan du ta bilder... men då skal eg ta bilder av deg etterpå og... Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted November 2, 2005 Posted November 2, 2005 Nåja. Riktignok ikke i bar overkropp' date=' men ihvertall det nærmeste jeg kommer når det gjelder min bilrelaterte fotomodellkarriere. [/quote'] Kan jo lett se at det er deg også! Du holder deg bra! Eller var du "voksen" tidlig? hmmm Quote
Recommended Posts