Guest wicky Posted October 1, 2005 Posted October 1, 2005 http://www.compfused.com/directlink/934/ Quote
Guest Johan Stub Posted October 1, 2005 Posted October 1, 2005 DUST - skulle nesten tro han var svensk... Quote
Guest GammelGul Posted October 1, 2005 Posted October 1, 2005 Men hvorfor ble airbagen utløst FØR veska traff støtfanger'n? Quote
Guest GammelGul Posted October 1, 2005 Posted October 1, 2005 Tjaaa. Men likevel er det tydeligvis oppkonstruert. "Smellet" kommer før airbagen utløses/veska treffer bilen. Og oppblåsingen av airbagen var også litt tam. For det tredje vil ikke en airbag bli utløst av en så liten ytre påvirkning. Jeg har selv hatt et par mindre sammenstøt uten at airbagen har blitt utløst. Og de var kraftigere enn ei gammal dame kan svinge veska si. Quote
Guest Johan Stub Posted October 1, 2005 Posted October 1, 2005 Vi aksepterer filmtriks i alle andre filmer - så hvorfor ikke denne? Synes den er dritkul!!! Men det kunne vært et svensk flagg i bakgrunnen eller en reklame for IKEA - på svensk! Quote
Guest GammelGul Posted October 1, 2005 Posted October 1, 2005 Vi aksepterer filmtriks i alle andre filmer - Hva??!! Er det flere filmer som avviker fra virkeligheten? Quote
Guest Geggi Posted October 1, 2005 Posted October 1, 2005 Gullgod snutt! Trodde det var Stub'n som var ute på runden sin rundt Nadderud jeg... Quote
Guest Johan Stub Posted October 1, 2005 Posted October 1, 2005 Gullgod snutt! Trodde det var Stub'n som var ute på runden sin rundt Nadderud jeg...Ja, det hadde vært noe det. Virkelig herjet med gamle damer...Måtte nok kjørt Passaten da gitt. Quote
Recommended Posts