Guest Wentor Posted September 30, 2005 Posted September 30, 2005 Har en 92 mod 190E hvor tripptelleren har sluttet å virke. Selve speedometeret ser ut til å virke normalt. Noen som vet om årsak og om det er mulig å reparere dette, eller må hele speedometerklokka byttes? Ny er avsindig dyrt... Quote
Guest Akita Posted October 1, 2005 Posted October 1, 2005 Det samme skjedde til meg for ett par dager siden også. Skulle nulle ut tripteller og siden har den stått på 00000 og selve telleren står i ro. Nåla fungerer som normalt. Kan godt kjøre slik en stund siden kjørelengden for forsikringen er "nær" Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted October 1, 2005 Posted October 1, 2005 det hender det skjer. Michael Nielsen her har hatt samme på sin, husker ikke hva løsningen ble. Årsaken er noen tannhjul som kiler seg er har gått i stykker. og det er kun trip-teller som stopper, ikke km-teller Quote
Guest Akita Posted October 1, 2005 Posted October 1, 2005 det hender det skjer. Michael Nielsen her har hatt samme på sin' date=' husker ikke hva løsningen ble. Årsaken er noen tannhjul som kiler seg er har gått i stykker. og det er kun trip-teller som stopper, ikke km-teller[/quote'] Til meg stoppet begge, både trip-teller og km-teller... Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted October 1, 2005 Posted October 1, 2005 hører til sjeldenhetene.. på 230en jeg hadde stoppet kun trip-teller. Uansett ville jeg prøvd meg på en pm til hr nielsen og hørt hva han gjorde. Quote
Guest Michael Nielsen Posted October 4, 2005 Posted October 4, 2005 PM mottatt og besvart Men jeg kan jo nevne det her også. Mitt var opprinnelig reparert en gang tidligere. Sjekket litt priser, og reparasjon var ikke sååå mye billigere enn nytt fra Tyskland minns jeg. Men å kjøpe i Norge er siste utvei i alle fall, mener det kosta 4.700,- her... Quote
Recommended Posts