Jump to content

Bilder av mb med Artec AA

Recommended Posts

Posted

Jeg fikk et tilbud på noen Artec AA i dag.

Noen som har bilder av MB med sånne? Gjerne stasjonsvogn. Har allerede titta på bilen til T. Vold (pssssj :-) )

Noen som vil mene noe om hvorvidt det vil passe bedre på min enn e-klassefelgene jeg har nå? Det er snakk om 8/17" ET 35

Posted
Har allerede titta på bilen til T. Vold (pssssj :-)

Hehe.. Driv du å smygtitte på bilen min å :shock: :shock: :lol:

Må nok innrømme at AA felgene kommer til å komme tilbake på bilen.. Men de må friskes opp først.. Høyglanspollering av dybdekant og ny pulverlakk er vel stikkordene.. Skulle gjerne hatt 10"er bak :D

Posted

Faktisk så søkte jeg på google.com , og den kom opp med bilen din i klubb-arkivet ..

@alexander : Det går jo ann å prøve noe nytt?

Noen som vil anslå hva man kan forvente for 4x brukte 211avantgardelook med toyo proxes T1-R 225/45-17? Felgene er 8/17 ET38. (altså de som sitter på nå) Pent brukt én sommer, ingen riper, intet fastbrent bremsestøv. Er 4500,- mye å forvente? Frakt er som vanlig inkludert.

Guest Sondre B. Bjelland
Posted

Faktisk så søkte jeg på google.com ' date=' og den kom opp med bilen din i klubb-arkivet ..

Noen som vil anslå hva man kan forvente for 4x brukte 211avantgardelook med toyo proxes T1-R 225/45-17? Felgene er 8/17 ET38. (altså de som sitter på nå) Pent brukt én sommer, ingen riper, intet fastbrent bremsestøv. Er 4500,- mye å forvente? Frakt er som vanlig inkludert.[/quote']

Siden du har brukt de såpass lite og frakten er inkludert kan du iallefall prøve på 5000,-. 1000,- per felg og en tusenlapp for dekkene i den mest populære dimensjonen til W124 synes ikke jeg er spesielt dyrt. JEG hadde betalt 5000,- ferdig fraktet hit til Kristiansand iallefall (synd jeg ikke har W124 lenger/enda)

Posted

Det er akkurat det du gjør med de felgene du har jo! Men' date=' jeg skjønner hva du mener.[/quote']

Joa, men nå begynner jo de å bli gammalt nytt :-) Ikke at AA er noe særlig nyere, men ...

Vet ikke riktig jeg, men jeg fikk som sagt en ganske grei pris på dem, og ble litt forelsket.

Det bør i hvertfall være mulig å få 4-5000 for det jeg har nå, da? Får se hva pris på nye blir med dekk og felg. Uansett har jeg jo ganske god tid før sommerdekka skal på igjen :-) Vinterdekka kom i hus (INN I HUSET, JA :evil: :evil: :evil: :evil: ) i går.