FrodeS Posted September 29, 2005 Posted September 29, 2005 Jeg fikk et tilbud på noen Artec AA i dag. Noen som har bilder av MB med sånne? Gjerne stasjonsvogn. Har allerede titta på bilen til T. Vold (pssssj ) Noen som vil mene noe om hvorvidt det vil passe bedre på min enn e-klassefelgene jeg har nå? Det er snakk om 8/17" ET 35 Quote
Alexander Posted September 29, 2005 Posted September 29, 2005 Noen som vil mene noe om hvorvidt det vil passe bedre på min enn e-klassefelgene jeg har nå? Det er snakk om 8/17" ET 35 Behold de du har. Quote
Guest tvold Posted September 29, 2005 Posted September 29, 2005 Har allerede titta på bilen til T. Vold (pssssj Hehe.. Driv du å smygtitte på bilen min å Må nok innrømme at AA felgene kommer til å komme tilbake på bilen.. Men de må friskes opp først.. Høyglanspollering av dybdekant og ny pulverlakk er vel stikkordene.. Skulle gjerne hatt 10"er bak Quote
FrodeS Posted September 30, 2005 Posted September 30, 2005 Har allerede titta på bilen til T. Vold (pssssj Hehe.. Driv du å smygtitte på bilen min å Faktisk så søkte jeg på google.com , og den kom opp med bilen din i klubb-arkivet .. @alexander : Det går jo ann å prøve noe nytt? Noen som vil anslå hva man kan forvente for 4x brukte 211avantgardelook med toyo proxes T1-R 225/45-17? Felgene er 8/17 ET38. (altså de som sitter på nå) Pent brukt én sommer, ingen riper, intet fastbrent bremsestøv. Er 4500,- mye å forvente? Frakt er som vanlig inkludert. Quote
Alexander Posted September 30, 2005 Posted September 30, 2005 @alexander : Det går jo ann å prøve noe nytt? Det er akkurat det du gjør med de felgene du har jo! Men, jeg skjønner hva du mener. Quote
Guest Sondre B. Bjelland Posted September 30, 2005 Posted September 30, 2005 Har allerede titta på bilen til T. Vold (pssssj Hehe.. Driv du å smygtitte på bilen min å Faktisk så søkte jeg på google.com ' date=' og den kom opp med bilen din i klubb-arkivet .. @alexander : Det går jo ann å prøve noe nytt? Noen som vil anslå hva man kan forvente for 4x brukte 211avantgardelook med toyo proxes T1-R 225/45-17? Felgene er 8/17 ET38. (altså de som sitter på nå) Pent brukt én sommer, ingen riper, intet fastbrent bremsestøv. Er 4500,- mye å forvente? Frakt er som vanlig inkludert.[/quote'] Siden du har brukt de såpass lite og frakten er inkludert kan du iallefall prøve på 5000,-. 1000,- per felg og en tusenlapp for dekkene i den mest populære dimensjonen til W124 synes ikke jeg er spesielt dyrt. JEG hadde betalt 5000,- ferdig fraktet hit til Kristiansand iallefall (synd jeg ikke har W124 lenger/enda) Quote
FrodeS Posted September 30, 2005 Posted September 30, 2005 @alexander : Det går jo ann å prøve noe nytt? Det er akkurat det du gjør med de felgene du har jo! Men' date=' jeg skjønner hva du mener.[/quote'] Joa, men nå begynner jo de å bli gammalt nytt Ikke at AA er noe særlig nyere, men ...Vet ikke riktig jeg, men jeg fikk som sagt en ganske grei pris på dem, og ble litt forelsket. Det bør i hvertfall være mulig å få 4-5000 for det jeg har nå, da? Får se hva pris på nye blir med dekk og felg. Uansett har jeg jo ganske god tid før sommerdekka skal på igjen Vinterdekka kom i hus (INN I HUSET, JA ) i går. Quote
Recommended Posts