Guest Johan Stub Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 CN tower i Toronto er verdens høyeste fritstående bygg, hele 553,34m høyt fra bakken og opp - fantastisk eller hva? Quote
Guest mb190freak Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 har ikke fått me oppe i det nei Quote
Guest ///AMG Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 Hun der hadde faktisk vært ganske søt hadde det ikke vært for de monsterpuppene.. Og forresten, tårnet er ganske imponerede det også Quote
FrodeS Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 Hun der hadde faktisk vært ganske søt hadde det ikke vært for de monsterpuppene.. enig. utrolig hva enkelte finner på for å få oppmerksomhet. Quote
Guest Johan Stub Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 Å - ja! NÅ ser jeg det. Hun har ansikt også... Quote
MortenE Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 Hun der hadde faktisk vært ganske søt hadde det ikke vært for de monsterpuppene.. Monsterpupper?? Ke du babler om! De der er jo helt perfekte! Quote
Guest Johan Stub Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 Ser for meg et møte med henne; Brystvortene kommer 10 minutter før jenta... Quote
CHARLIE Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 Hun der hadde faktisk vært ganske søt hadde det ikke vært for de monsterpuppene.. Monsterpupper?? Ke du babler om! De der er jo helt perfekte! Javel?? Hva tror du skjer når hun kler av seg?? Pupper helt ned til tærne??? Kult tårn, forresten! Quote
Guest amorino Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 Hun der hadde faktisk vært ganske søt hadde det ikke vært for de monsterpuppene.. Eller motsatt; hun er ikke særlig søt, men har flotte pupper!! En kveld med henne og en kasse epler - det hadde ikke blitt spist mange epler nei! Tenk deg å massere litt på... Sorry - må gå, NÅ! KJÆÆÆRE - hvor er toalettrullen??? Quote
CHARLIE Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 Tenk deg hun med ca halvparten av puppa Quote
FrodeS Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 Tenk deg hun med ca halvparten av puppa uh.. foretrekker nå damer med 2...Det er en grunn til at vi har to hender og kvinnfolk har to pupper ! Quote
CHARLIE Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 Tenk deg hun med ca halvparten av puppa uh.. foretrekker nå damer med 2...Det er en grunn til at vi har to hender og kvinnfolk har to pupper ! Hehe! Tenkte nå heller at hver pupp ble ca halvparten så stor Forresten så var han kompisen din innom jobben min idag, og fikk med seg vinterdekka og felgene Quote
FrodeS Posted September 29, 2005 Posted September 29, 2005 Hehe! Tenkte nå heller at hver pupp ble ca halvparten så stor Hehe' date=' skjønte vel egentlig det..Forresten så var han kompisen din innom jobben min idag, og fikk med seg vinterdekka og felgene Ligger baki bilen min nå. Får håpe de funker å kjøre på. Quote
CHARLIE Posted September 29, 2005 Posted September 29, 2005 Forresten så var han kompisen din innom jobben min idag' date=' og fikk med seg vinterdekka og felgene [/quote'] Ligger baki bilen min nå. Får håpe de funker å kjøre på. Det er jeg rimelig sikker på!! Quote
Guest Asbjørn Posted September 30, 2005 Posted September 30, 2005 Jau, ja.. litt rart at tårnet er høyere oppe ved toppen enn nede ved sokkelen.. Det kan en jo si om dama også... Dama har jo breier pupper en hofter.. Quote
Guest GammelGul Posted September 30, 2005 Posted September 30, 2005 Jau' date=' ja.. litt rart at tårnet er høyere oppe ved toppen enn nede ved sokkelen.. [/quote'] Er vel naturlig at det blir høyere jo nærmere toppen du kommer. Quote
MortenE Posted September 30, 2005 Posted September 30, 2005 Dama har jo breier pupper en hofter.. Perfekt fordeling! Nå e det og snart helg, og tid for å jakte på sånne igjen.... Quote
Guest amorino Posted September 30, 2005 Posted September 30, 2005 Vel, finner du en sånn, er det bare å ringe! Vi kan ta en pupp hver...??!! Quote
Guest Geggi Posted September 30, 2005 Posted September 30, 2005 Eg tvile på at Morten dele me seg.... Quote
Guest amorino Posted September 30, 2005 Posted September 30, 2005 Jeg tenkte mer i retning av at han ikke var MANN NOK til å nyttiggjøre seg disse delikatessene... (...men hva vet vel jeg om det!) Quote
Guest Geggi Posted December 30, 2005 Posted December 30, 2005 Kunne jo vært greit med musikk "tæl arbe" for oss gutta hvertfall http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=111931Litt lettere å holde rytmen i halmen da kanskje? (eehh....for de som sliter med det da) Quote
Guest Johan Stub Posted December 30, 2005 Posted December 30, 2005 Damen på toppen av tråden har plass til en hel del. Quote
Olav Posted January 2, 2006 Posted January 2, 2006 Kunne jo vært greit med musikk "tæl arbe" for oss gutta hvertfall http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=111931Litt lettere å holde rytmen i halmen da kanskje? (eehh....for de som sliter med det da) men for å kunne høre musikken må man vel være tilkoblet? Quote
Guest Johan Stub Posted January 2, 2006 Posted January 2, 2006 men for å kunne høre musikken må man vel være tilkoblet? I tilfelle med damen øverst i tråden tror jeg det holder å bare legge hodet i mellom - STEREO! Quote
Recommended Posts