Guest Johan Stub Posted September 27, 2005 Posted September 27, 2005 Fra Aftenposetn. Imponerende om de klarer å produsere like mye som da de var nesten 150.000! Quote
Guest amorino Posted September 27, 2005 Posted September 27, 2005 Faen - først skal du ha mobil med børskurser og bluetooth... og nå leser du jammen meg ØKONOMI-SIDENE også, Johan! En hvitsnipp, altså - med MB og Mastercard i gullklassen? Lukter litt "American Physco" av denne karen? Quote
Guest Geggi Posted September 27, 2005 Posted September 27, 2005 Er ikke du lærer, Amorino?(hint: det skrives psycho) Kunne ikke dy meg.... Quote
Guest amorino Posted September 27, 2005 Posted September 27, 2005 Så den sjøl også ... først nå, dessverre! Til min unnskyldning kommer fem år på barnetrinnet nå (småskolen) - ikke akkurat vanlig at "psycho" er en del av gloseprøvene i 4. klasse! Quote
Guest Johan Stub Posted September 27, 2005 Posted September 27, 2005 Faen - først skal du ha mobil med børskurserOk - må ha detbluetoothOk - selvfølgelighvitsnippOk - går i dress på jobben hver dagmed MBOk - skulle gjerne hatt en til' date=' vinterbilMastercard i gullklassenOk - flere (jobber da i bank)"American Physco"Hmm - det er en utfordring! Quote
Guest Sondre B. Bjelland Posted September 27, 2005 Posted September 27, 2005 Faen - først skal du ha mobil med børskurserOk - må ha detbluetoothOk - selvfølgelighvitsnippOk - går i dress på jobben hver dagmed MBOk - skulle gjerne hatt en til' date=' vinterbilMastercard i gullklassenOk - flere (jobber da i bank)"American Physco"Hmm - det er en utfordring! Lett utfordring da. Bare skaffe seg elfenbensfargede visittkort med gullskrift og dusje en time hver morgen (synes ikke filmen var så fantastisk forresten) Quote
Guest Entusiast Posted October 3, 2005 Posted October 3, 2005 Hehe, det som er viktig når man jobber i bank er å få frem tittelen sin. Alt fra "bankier" til "bankdirektør". Quote
Guest Johan Stub Posted October 3, 2005 Posted October 3, 2005 Hehe' date=' det som er viktig når man jobber i bank er å få frem tittelen sin. Alt fra "bankier" til "bankdirektør".[/quote']He he he Det er helt riktig. Det er alt det dreier seg om. Selv trives jeg med Banksjef! Quote
Recommended Posts