Guest Magnus Nilsen Posted September 27, 2005 Posted September 27, 2005 i dag på jobb hadde jeg den store gleden å ratte en mb med v8 på 503 hk og 2500nm. snakker selfølgelig om mb actros. nydelig rød tandem tippbil :lol: ,bilen er en demobil som vi har lånt av salminsen i harstad.utrolig hva en rød fin lastebil kan gjøre med en voksen mann , man blir gutt igjen skal ha den i morgen også,sitter og smågliser og gleder meg til morradagen kommer så er det og prøve å overbevise sjefen om å bytte ut disse svenske skranglekassene vi har nå er det noen fler her som kjører storbil Quote
Guest Geggi Posted September 27, 2005 Posted September 27, 2005 Har erfaring med MB storbil fra min storhetstid men det begynner å bli noen år siden.... Quote
Guest Sondre B. Bjelland Posted September 27, 2005 Posted September 27, 2005 i dag på jobb hadde jeg den store gleden å ratte en mb med v8 på 503 hk og 2500nm. snakker selfølgelig om mb actros. nydelig rød tandem tippbil :lol: ' date='bilen er en demobil som vi har lånt av salminsen i harstad.utrolig hva en rød fin lastebil kan gjøre med en voksen mann , man blir gutt igjen skal ha den i morgen også,sitter og smågliser og gleder meg til morradagen kommer så er det og prøve å overbevise sjefen om å bytte ut disse svenske skranglekassene vi har nå er det noen fler her som kjører storbil [/quote'] Kristiansand brannvesen hadde sånn åpen dag her om dagen. De har fått en splitter ny Mercedes-Benz Actros stigebil. Plutselig mistet jeg 12 år av alderen min (akkurat som å være 7 igjen) Quote
Guest Johan Stub Posted September 27, 2005 Posted September 27, 2005 Noen alvorlige tilfeller av lastebilfetisj her? Quote
Guest Sondre B. Bjelland Posted September 27, 2005 Posted September 27, 2005 Noen alvorlige tilfeller av lastebilfetisj her? Er seriøs "brum brum" faktor i lastebiler da. Alltids moro med brum brum Quote
Guest Johan Stub Posted September 27, 2005 Posted September 27, 2005 Behøver ikke unnskylde noe som helst for meg! Jeg er ikke normal!! Quote
Alexander Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 Har en stående invitasjon til å kjøre Actros tippbil med 560hk. Tror jeg må få slått til på det snart! Quote
Recommended Posts