Jump to content

storbil!!

Guest Magnus Nilsen

Recommended Posts

Guest Magnus Nilsen
Posted

i dag på jobb hadde jeg den store gleden å ratte en mb med v8 på 503 hk og 2500nm. :D :D snakker selfølgelig om mb actros.

nydelig rød tandem tippbil :lol: :lol: ,bilen er en demobil som vi har lånt av salminsen i harstad.

utrolig hva en rød fin lastebil kan gjøre med en voksen mann , man blir gutt igjen :D

skal ha den i morgen også,sitter og smågliser og gleder meg til morradagen kommer :D

så er det og prøve å overbevise sjefen om å bytte ut disse svenske skranglekassene vi har nå :lol:

er det noen fler her som kjører storbil :?:

Posted

Har erfaring med MB storbil fra min storhetstid men det begynner å bli noen år siden....

Guest Sondre B. Bjelland
Posted
i dag på jobb hadde jeg den store gleden å ratte en mb med v8 på 503 hk og 2500nm. :D :D snakker selfølgelig om mb actros.

nydelig rød tandem tippbil :lol: :lol: ' date='bilen er en demobil som vi har lånt av salminsen i harstad.

utrolig hva en rød fin lastebil kan gjøre med en voksen mann , man blir gutt igjen :D

skal ha den i morgen også,sitter og smågliser og gleder meg til morradagen kommer :D

så er det og prøve å overbevise sjefen om å bytte ut disse svenske skranglekassene vi har nå :lol:

er det noen fler her som kjører storbil :?:[/quote']

Kristiansand brannvesen hadde sånn åpen dag her om dagen. De har fått en splitter ny Mercedes-Benz Actros stigebil. Plutselig mistet jeg 12 år av alderen min :P (akkurat som å være 7 igjen)

Guest Sondre B. Bjelland
Posted
Noen alvorlige tilfeller av lastebilfetisj her? :lol:

Er seriøs "brum brum" faktor i lastebiler da. Alltids moro med brum brum ;)

Guest Johan Stub
Posted

Behøver ikke unnskylde noe som helst for meg! Jeg er ikke normal!! :wink: