Guest MBenz Posted September 27, 2005 Posted September 27, 2005 Jeg ønker å justere vaieren til automaten, styrtrykksvaieren som den vel også kalles, vil stramme den så den girer ned fortere, men den grønne plasthylsen som skal skrus på går bare rundt uten at den blir strammere eller slakkere, også er det en slaks peker eller ståltupp på enden av vaieren som også går ann å skru på.. Hvordan skal dette gjøres egentlig? Det er jo forskjellig løsning på motorene hvordan dette gjøres
Guest MBenz Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 Ingen som har justert denne vaieren på en 230 før
Alexander Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 Joda, det er flere her på forumet som har gjort dette. Det har blitt skrevet litt om det før. Selv har jeg ikke hatt behov for dette enda...
Guest MBenz Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 Har søkt litt og finner ikke noe tråd/tema om justering av denne vaieren på 230..Vet jo at jeg vil stramme den, men får det ikke til, den plasthylsa som skal skrues ifg haynes boka, går bare rundt uten at det blir noe endring.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now