Jump to content

Justering av vaier til automat


Recommended Posts

Posted

Jeg ønker å justere vaieren til automaten, styrtrykksvaieren som den vel også kalles,

vil stramme den så den girer ned fortere,

men den grønne plasthylsen som skal skrus på går bare rundt uten at den blir strammere eller slakkere, også er det en slaks peker eller ståltupp på enden av vaieren som også går ann å skru på..

 

Hvordan skal dette gjøres egentlig?

Det er jo forskjellig løsning på motorene hvordan dette gjøres

Posted

Ingen som har justert denne vaieren på en 230 før :?:

Posted

Har søkt litt og finner ikke noe tråd/tema om justering av denne vaieren på 230..

Vet jo at jeg vil stramme den, men får det ikke til, den plasthylsa som skal skrues ifg haynes boka, går bare rundt uten at det blir noe endring.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...