Jump to content

Nordmenn!

Guest Johan Stub

Recommended Posts

Guest Johan Stub
Posted

Jo selvfølgelig, men det er jo slik mange er.

Men å bruke opp i mot en halv million på en VW du ikke har sett. Det er langt over min fatte evne.

Posted

Mange folk er vanedyr med hensyn til bilvalg.... :lol: Ingen her inne vel? :lol:

Guest Johan Stub
Posted
Ingen her inne vel? :lol:

Skjønner ikke hva du snakker om... :oops:

Posted
Synes det er verre at noen faktisk kjøper passat etter at de har sett den :wink:

Kan godt skjønne at folk kjøper passat, jeg. Bilen er jo veldig ålreit for de som ikke bryr seg så mye om hva de blir sett i. Har vært ute og prøve"påsitti" sjefens nye. det er en sedan, 2.0tdi dsg. Kan godt skjønne at han liker den. Det er i hvertfall mye mer bil enn en sammenliknbar toyta som du snakker så varmt om :-)

Guest Johan Stub
Posted

Mitt poeng er at mer enn 1.000 nordmenn har kjøpt en bil fra VW usett. Kan godt være bilen er fin, men å kjøpe den usett - hallo...

Guest Johan Stub
Posted
Ikke glem at det faktisk var noen som kjøpte SLR til 5 MILLIONER uten å ha sittet i bilen engang!!!

Det kan jeg skjønne!

Posted

Helt andre grunner til det vil jeg tro. :lol: (hint: show-off bil)

Guest Johan Stub
Posted

Om du ser på de menneskene (mennene) som har kjøpt disse bilene vil du oppdage at prisen på fem millioner ikke er avskrekkende. De har rett og slett råd til det - og mer til.

FAANS HELDIGGRÌSER!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted
Om du ser på de menneskene (mennene) som har kjøpt disse bilene vil du oppdage at prisen på fem millioner ikke er avskrekkende. De har rett og slett råd til det - og mer til.

Aner jeg en aldri så liten sosialist sykdom her? (misunnelse) :lol: :lol:

Posted
Jo' date=' jeg skjønner effekten av en slik bil. Men 5 MILLIONER er sinnsykt mye penger for en bil som kunden kun har sett på bilder!![/quote']Jo, for oss vanlige dødelige så.....

Ikke for de som har kjøper dem. Lommerusk...

Posted
Mitt poeng er at mer enn 1.000 nordmenn har kjøpt en bil fra VW usett. Kan godt være bilen er fin' date=' men å kjøpe den usett - hallo...[/quote']

Kan vel ikke akkurat si usett når det finnes dullioner av bilder. Dessuten har sedanen vært tilgjengelig en god stund.

Posted
Jo selvfølgelig' date=' men det er jo slik mange er.

Men å bruke opp i mot en halv million på en VW du ikke har sett. Det er langt over min fatte evne.[/quote']Nå skal ikke JEG si for mye positivt om VW men den nye Passaten er faktisk utrolig billig! En på jobben har akkurat fått sin, jada, det er ikke motor i bilen (1.6 liters opptrekkbar) men herregud, bilen er normalt stor og normalt utstyrt, og den kom på ~280.000! Det er jo ikke mer enn du gir for en A-klasse - han var faktisk og sjekket den nye A'en før han bestemte seg for Passat.

Guest Johan Stub
Posted
Jeg vet hvertfall hva jeg ville valgt av de to....

Jeg og - driten skal selges igjen om noen år!

Posted

Får håpe at din fremtidige kjøper ikke kommer over denne tråden... :lol:

Guest Sondre B. Bjelland
Posted
Tror jeg må gi bort Passaten gitt...

Jag tar den gjerne jeg (alt er bedre enn Ford...)

Parkeringsbremsen kobler seg automatisk ut når man begynner å kjøre' date=' og er som skapt for bakkestart. Svakheten med systemet er at bilen ikke kan brukes til øvelseskjøring.[/quote']

Trodde det var kommet en ny bestemmelse som skulle tilsi at man kunne øvekjøre i biler uten håndbrekk jeg. Mange som øvekjører i merce med fotbrekk iallefall.

Den nye Passaten er faktisk ganske ålreit. Noe av det bedre VW har prestert sånn rent designmessig. Får se om de har fått bukt med diverse kvalitetsforskjeller på bilene sine.

Pimp my Passat. Svart metallic m ed den chrome grillen og 20" chrome felger. Sikkert ganske stilig det :wink:

Posted

Jaa!

Sikkert noen fra Bærum-Blærum! :D

Posted
Parkeringsbremsen kobler seg automatisk ut når man begynner å kjøre' date=' og er som skapt for bakkestart. Svakheten med systemet er at bilen ikke kan brukes til øvelseskjøring.[/quote']

Trodde det var kommet en ny bestemmelse som skulle tilsi at man kunne øvekjøre i biler uten håndbrekk jeg. Mange som øvekjører i merce med fotbrekk iallefall.

Det er korrekt at lovbestemmelsene er blitt endret. Etter at den nye føreropplæringen trådte i kraft ble det uvesentlig hvor hånd / fotbremsen er plassert.