Jump to content

Recommended Posts

Posted

Julebord :D

La dolca vita er desverre fult Torsdag 2..

Har resservert bord på pizzaninni Hamar til 18:00.

Passer dette? evt hvor mange kommer?

Det blir dekket 250,- for hvert medlem.

Posted

Flott, velkommen alle :D

Vi kan møtes på vienkrysset ca 1745 å ta følge inn til tingen :yawinkle:

Fra nord: følg E6, forbi Nydal (statoil,BOS og Volmax). Ta av 2avkjøring, mot Hamar, inn i rundkjøring, ta til venstre( altså nesten rundt ) parkeringsplassen er rett ved rundkjøring nr 2.

Fra sør: E6 forbi midstranda (plantasjen og bohus), ta 1 avkjøring,da ser du parkeringsplassen.

http://kart.gulesider.no/m/ILDyx

Fint om vi husker medlemms nr.

Posted

Fra nord: følg E6, forbi Nydal (statoil,BOS og Volmax). Ta av 2avkjøring, mot Hamar, inn i rundkjøring, ta til venstre( altså nesten rundt ) parkeringsplassen er rett ved rundkjøring nr 2.

Fra sør: E6 forbi midstranda (plantasjen og bohus), ta 1 avkjøring,da ser du parkeringsplassen.

Er dette der man kommer kjørende ned bakken og ser vikingskipet på venstre side?

(kommer da sørfra).

Hvis jeg høres litt drita ut, så er det ikke sikkert jeg er det, grunnen kan være nyoperert visdomstann og et digert hull i kjeften der den pleide å være :-(

Posted

hvis jeg ikke har bommet helt så ligger pizzaninni her: Torggata 24, 2317 Hamar Er strake vegen gjennom hamar sentrum fra avkjøringa til vikingeskipet. :D

Det stemmer, litt vanskelig å få felles parkering ved døra.

så tenkte å bruke Brygga, ved gamle politistajonen.

http://kart.gulesider.no/m/ILEVS

ca ett kvartal å gå.

[

Er dette der man kommer kjørende ned bakken og ser vikingskipet på venstre side?

(kommer da sørfra).

Hvis jeg høres litt drita ut, så er det ikke sikkert jeg er det, grunnen kan være nyoperert visdomstann og et digert hull i kjeften der den pleide å være :-(

Ja, det blir første avkjøring etter.(Langstrekke, og inn til 2 rundkjøringer) vis du møter på vienkrysset.

Tanken var å møtes på vienkrysset for de som ikke er kjent,og ville ta følge inn.

De som er kjent er det like lett å møte rett på brygga, eller på Ninni :D

Posted

Ligger ikke dette rett ovenfor stasjonen da?

Om det blir til at jeg kan hente dattera mi på Torsdag så kommer jeg.

Togstasjon?  Det blir Dolly Dimples rett ved.

Pizzaninni ligger inn mot sentrum.

Velkommen.

Posted

jeg skal prøve å få til dette.

Tenker dere på dolly så er det ok parkering på grandsenteret(samme bygning).

Kan parkere der ellers også kansje.

Blir det bestilt bevertning(tenker på de 250,-) eller skal det køpes x ant pizza da dere ser oppmøte?

Posted

jeg skal prøve å få til dette.

Tenker dere på dolly så er det ok parkering på grandsenteret(samme bygning).

Kan parkere der ellers også kansje.

Blir det bestilt bevertning(tenker på de 250,-) eller skal det køpes x ant pizza da dere ser oppmøte?

Snakket litt med kal, og det blir bare å bestille mat og drikke sånn noenlunde til de som kommer. Tror ikke du skal være engstelig for at det blir for lite mat.

Jeg regner med å komme i morgen, så da kan sikkert jeg bare dra kortet for inntil 250 pr. fremmøtte og ta det med økonomiansvarlig.

Sikkert greit om alle gir en tier eller to i tips hvis de fortjener det :-)

Det er snakk om Pizzanini, ikke dollys

Posted

Takk for hyggelig treff i dag!

Det ble 9 stykker etter hvert.

Jeg skjønte omtrent i det jeg gikk at jeg regnet som en 3-åring, men det får så være :-)