kent a.L. Posted November 23, 2010 Posted November 23, 2010 Julebord La dolca vita er desverre fult Torsdag 2.. Har resservert bord på pizzaninni Hamar til 18:00. Passer dette? evt hvor mange kommer? Det blir dekket 250,- for hvert medlem. Quote
Solbakken Posted November 25, 2010 Posted November 25, 2010 la meg tenke.........hmmmm......... SJØLSAGT KOMMER JEG men kan vi møtes en plass, så vi som ikke er så kjent i Hamar-by-tingen finner fram ???? Quote
FrodeS Posted November 25, 2010 Posted November 25, 2010 Pizza høres digg ut... Nå er jeg ferdig med graving ute for i år, så håper det lar seg gjøre med en tur oppover Quote
Ole-Gustav Posted November 25, 2010 Posted November 25, 2010 Det hadde jo vært knall med en pizza bit Prøve å få med brorsan ( MBlars ) og Helge nedover også da. Quote
kent a.L. Posted November 28, 2010 Author Posted November 28, 2010 Flott, velkommen alle Vi kan møtes på vienkrysset ca 1745 å ta følge inn til tingen Fra nord: følg E6, forbi Nydal (statoil,BOS og Volmax). Ta av 2avkjøring, mot Hamar, inn i rundkjøring, ta til venstre( altså nesten rundt ) parkeringsplassen er rett ved rundkjøring nr 2. Fra sør: E6 forbi midstranda (plantasjen og bohus), ta 1 avkjøring,da ser du parkeringsplassen. http://kart.gulesider.no/m/ILDyx Fint om vi husker medlemms nr. Quote
FrodeS Posted November 29, 2010 Posted November 29, 2010 Flott, velkommen alle Vi kan møtes på vienkrysset ca 1745 å ta følge inn til tingen Fra nord: følg E6, forbi Nydal (statoil,BOS og Volmax). Ta av 2avkjøring, mot Hamar, inn i rundkjøring, ta til venstre( altså nesten rundt ) parkeringsplassen er rett ved rundkjøring nr 2. Fra sør: E6 forbi midstranda (plantasjen og bohus), ta 1 avkjøring,da ser du parkeringsplassen. http://kart.gulesider.no/m/ILDyx Fint om vi husker medlemms nr. Er dette der man kommer kjørende ned bakken og ser vikingskipet på venstre side? (kommer da sørfra). Hvis jeg høres litt drita ut, så er det ikke sikkert jeg er det, grunnen kan være nyoperert visdomstann og et digert hull i kjeften der den pleide å være Quote
SigurdB Posted November 29, 2010 Posted November 29, 2010 hvis jeg ikke har bommet helt så ligger pizzaninni her: Torggata 24, 2317 Hamar Er strake vegen gjennom hamar sentrum fra avkjøringa til vikingeskipet. Quote
kent a.L. Posted November 29, 2010 Author Posted November 29, 2010 hvis jeg ikke har bommet helt så ligger pizzaninni her: Torggata 24, 2317 Hamar Er strake vegen gjennom hamar sentrum fra avkjøringa til vikingeskipet. Det stemmer, litt vanskelig å få felles parkering ved døra. så tenkte å bruke Brygga, ved gamle politistajonen. http://kart.gulesider.no/m/ILEVS ca ett kvartal å gå. [ Flott, velkommen alle Vi kan møtes på vienkrysset ca 1745 å ta følge inn til tingen Fra nord: følg E6, forbi Nydal (statoil,BOS og Volmax). Ta av 2avkjøring, mot Hamar, inn i rundkjøring, ta til venstre( altså nesten rundt ) parkeringsplassen er rett ved rundkjøring nr 2. Fra sør: E6 forbi midstranda (plantasjen og bohus), ta 1 avkjøring,da ser du parkeringsplassen. http://kart.gulesider.no/m/ILDyx Fint om vi husker medlemms nr. Er dette der man kommer kjørende ned bakken og ser vikingskipet på venstre side? (kommer da sørfra). Hvis jeg høres litt drita ut, så er det ikke sikkert jeg er det, grunnen kan være nyoperert visdomstann og et digert hull i kjeften der den pleide å være Ja, det blir første avkjøring etter.(Langstrekke, og inn til 2 rundkjøringer) vis du møter på vienkrysset. Tanken var å møtes på vienkrysset for de som ikke er kjent,og ville ta følge inn. De som er kjent er det like lett å møte rett på brygga, eller på Ninni Quote
Leon Posted November 30, 2010 Posted November 30, 2010 Ligger ikke dette rett ovenfor stasjonen da? Om det blir til at jeg kan hente dattera mi på Torsdag så kommer jeg. Quote
kent a.L. Posted December 1, 2010 Author Posted December 1, 2010 Ligger ikke dette rett ovenfor stasjonen da? Om det blir til at jeg kan hente dattera mi på Torsdag så kommer jeg. Togstasjon? Det blir Dolly Dimples rett ved. Pizzaninni ligger inn mot sentrum. Velkommen. Quote
Tor Anton Posted December 1, 2010 Posted December 1, 2010 jeg skal prøve å få til dette. Tenker dere på dolly så er det ok parkering på grandsenteret(samme bygning). Kan parkere der ellers også kansje. Blir det bestilt bevertning(tenker på de 250,-) eller skal det køpes x ant pizza da dere ser oppmøte? Quote
FrodeS Posted December 1, 2010 Posted December 1, 2010 jeg skal prøve å få til dette. Tenker dere på dolly så er det ok parkering på grandsenteret(samme bygning). Kan parkere der ellers også kansje. Blir det bestilt bevertning(tenker på de 250,-) eller skal det køpes x ant pizza da dere ser oppmøte? Snakket litt med kal, og det blir bare å bestille mat og drikke sånn noenlunde til de som kommer. Tror ikke du skal være engstelig for at det blir for lite mat. Jeg regner med å komme i morgen, så da kan sikkert jeg bare dra kortet for inntil 250 pr. fremmøtte og ta det med økonomiansvarlig. Sikkert greit om alle gir en tier eller to i tips hvis de fortjener det Det er snakk om Pizzanini, ikke dollys Quote
FrodeS Posted December 2, 2010 Posted December 2, 2010 Takk for hyggelig treff i dag! Det ble 9 stykker etter hvert. Jeg skjønte omtrent i det jeg gikk at jeg regnet som en 3-åring, men det får så være Quote
Recommended Posts