Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted September 25, 2005 Posted September 25, 2005 Mercedes G-Klasse blir moderneG-klasse arver bare navnet fra utgående modell. Dette er en helt annen bil og det er sikkert at container-fasongen er borte en gang for alle på G-klasse. CONTAINER FASONG.Hva mener han med det, forrige G-Klasse er jo dritkul da og han sier den har container fasong http://www.dinside.no/php/art.php?id=274245 Quote
FrodeS Posted September 26, 2005 Posted September 26, 2005 Mercedes G-Klasse blir moderneG-klasse arver bare navnet fra utgående modell. Dette er en helt annen bil og det er sikkert at container-fasongen er borte en gang for alle på G-klasse. CONTAINER FASONG.Hva mener han med det' date=' forrige G-Klasse er jo dritkul da og han sier den har container fasong http://www.dinside.no/php/art.php?id=274245[/quote'] Trist med nye G-klasse. Bilen mister hele sitt særpreg, og føyer seg inn i rekken av diverse SUV'er. I dag kan selv den minst bilkyndige kjenne igjen en "rekkverkvogn", det blir det slutt på nå. Quote
Guest ØHN Posted September 26, 2005 Posted September 26, 2005 I dag kan selv den minst bilkyndige kjenne igjen en "rekkverkvogn", det blir det slutt på nå. Gelenderwagen? Ser at mange skriver det. Morsomt! Quote
Sven Håkon Posted September 26, 2005 Posted September 26, 2005 Den "nye G-wagen" vil ikke overta navnet etter klassikeren - det ryktes dessuten at den eksisterende modellen vil bli produsert så lenge som til 2010... Quote
FrodeS Posted September 26, 2005 Posted September 26, 2005 I dag kan selv den minst bilkyndige kjenne igjen en "rekkverkvogn"' date=' det blir det slutt på nå.[/quote'] Gelenderwagen? Ser at mange skriver det. Morsomt! Jepp, på 80-tallet var det mange som trodde at navnet hadde noe med rekkverk å gjøre. Quote
Guest Johan Stub Posted September 26, 2005 Posted September 26, 2005 CONTAINER FASONG.Hva mener han med detSynes den minner litt om en tøff brakke fra Moelven jeg. Men særpreg har den! Quote
Guest Tonny Solem Posted September 26, 2005 Posted September 26, 2005 Jepp, på 80-tallet var det mange som trodde at navnet hadde noe med rekkverk å gjøre.Er det virkelig mulig. Jeg å har lest at den skal produseres lengre grunnet fortsatt storetterspørsel,noe jeg synes er helt konge.Dette er en skikkelig maskulin bil synes jeg. ( En av de siste. )Det er rett og slett en mannebil. Holder seg sinnsykt godt i pris også,og vil helt sikkert bli mere ettertraktetnår den en gang forsvinner. Quote
Torbjørn Posted September 26, 2005 Posted September 26, 2005 Mercedes G-Klasse blir moderneG-klasse arver bare navnet fra utgående modell. Dette er en helt annen bil og det er sikkert at container-fasongen er borte en gang for alle på G-klasse. CONTAINER FASONG.Hva mener han med det' date=' forrige G-Klasse er jo dritkul da og han sier den har container fasong http://www.dinside.no/php/art.php?id=274245[/quote'] Den ser jo ut som en container, det er jo det som gjør den til "G-Wagen". Det vil jo ikke si at den er stygg for det, men den ligner jo fælt på diverse "papp og papir" containere rundt omkring Nok om det. Kan jo være at mercedes vil selge litt flere biler av denne typen, å slenger seg derfor på en mere "akseptert" design. Det som er det triste er jo at den mister sitt særpreg. Men at de vil selge flere biler er jeg overbevist om, selv om den blir kjedeligere. Quote
Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted September 26, 2005 Posted September 26, 2005 Jeg ville ikke sagt at g klassen har container fasong.Så fin bil fortjener respekt. Quote
Recommended Posts