Fredrik B Posted November 23, 2010 Posted November 23, 2010 Mye rart folk rundtom i verden. God plass baki A124 da http://www.dagbladet.no/2010/11/23/nyheter/google/tyskland/utenriks/14415497/ Quote
Rudi Posted November 23, 2010 Posted November 23, 2010 Men er det sså mye å spekulere i hva han driver med da egentlig?hmmm, taket er nede, er vel varmt og han har vel shorts på, sidekledning til bagasjerom ligger vel på siden der, så min gjetning er at han har en noe lei skru/smørejobb å drive med baki der Quote
A.H Posted November 23, 2010 Posted November 23, 2010 Kanskje han vasker ut av bilen etter å hatt den muligens daue bikkja bak i der? Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 25, 2010 Posted November 25, 2010 Kanskje han vasker ut av bilen etter å hatt den muligens daue bikkja bak i der? Samme tengte jeg. Det ser ut som om han har demontert vindfangeren på caben blandt annet også. Det kan jo ha vært veldig varmt den dagen også? Er jo ikke akkuratt uvanelig at hunder ligger langflate på slike dager heller. Quote
iNDiANER Posted November 25, 2010 Posted November 25, 2010 Jeg var egentlig overrasket over at han fikk plass baki kofferten. Skal ikke skryte på meg at jeg har prøvd, men du får ikke plass til to hjul baki, så det er ikke noe særlig plass akkurat.. Quote
Thomas Madsen Posted November 25, 2010 Posted November 25, 2010 er jo vistnok filmet/fotografert en fødsel også i tyskland da... Quote
Recommended Posts