Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei!

Er ny her, og tenkte jeg skulle prøve å lage en tråd med litt diverse MB-bilder fra Norheimsund.

Mvh

Tom Christian Vikør

• Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Har planer om det, viss det er interesse får vi arrangere en tur til våren  :D

Å du hendelse for ein bilpark,er jo helt klart du må ha besøk av klubbens medlemmer til vår /sommer  :D Var jo bare helt utrolig å se de bilene i kjempestand :lol:

Posted

Hei Tom Christian

Dette er vel en av få familier der de ikke klarer å vaske alle bilene på en dag :lol:

Du kan vel legge ut bilder av de andre bilene på tunet, for det er vel 10-30 til. Og minst en ny i uken.

Hvordan går 600? Fikk du ned turtallet?

Regner med at dere er utdannet inne M100 nå sånn at eg kan rulle opp 300SEL-en på "tune up"?

Posted

Hei Stian!

600 har ikke vært kjørt noe særlig i sommer, har ikke hatt tid til å gjøre noe med den. Må vel begynne snart. Så vi får ta et møte i løpet av vinteren  :) Hvordan går det i din MB-verden?

Posted

Hei Stian!

600 har ikke vært kjørt noe særlig i sommer, har ikke hatt tid til å gjøre noe med den. Må vel begynne snart. Så vi får ta et møte i løpet av vinteren  :) Hvordan går det i din MB-verden?

Min MB-verden består desverre i et baderom som tapper direkte fra konto alt som kommer inn og mye til, og lillepus som trenger litt TLC. Lite MB. Håper å få startet over nyttår.