repvik Posted November 21, 2010 Posted November 21, 2010 Var inne på Dagbladet og leste om en Audi som egentlig ikke var så interessant i seg selv. Men så så jeg en løsning i bagasjerommet som jeg ikke har sett før: Den slo meg som ganske smart, men jeg har aldri sett noe slikt til salgs. Tviler på at Audi er de første til å komme med noe slikt Noen som har sett det før? Kunne godt tenkt meg noe liknende. Quote
Sven Håkon Posted November 21, 2010 Posted November 21, 2010 Noe sånn? Easy-pack system har jeg ettermontert i min bil også. Quote
repvik Posted November 21, 2010 Author Posted November 21, 2010 Det første bildet fungerer ikke Er vel muligens litt drøyt å ettermontere easy-pack da, selv om det frister. Er litt annet jeg har tenkt å gjøre først Quote
viper Posted November 21, 2010 Posted November 21, 2010 Når vi er inne på bagasjerom. Noen som har en link til en dugelig bagasjeromsmatte til 210en min? Autolineren som er i nå er litt kjip. Quote
Sven Håkon Posted November 21, 2010 Posted November 21, 2010 I så fall får du kjøpt nett på Biltema som du kan hekte i festekrokene - noe min far har gjort og bruker bak i deres W211 for å holde bagasjen på plass.. Quote
Recommended Posts