Roger H. Posted November 19, 2010 Posted November 19, 2010 http://www.123mercedes.com/G-CLASS/W463allparts.html Prøvde å bestille noen dørhåndtak til Gn, ser ut som om denne siden kun gjelder for US/Canada... regner med at man kan finne dette på Ebay, jeg har handlet med dette firmaet fra Ebay tidligere.... Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 20, 2010 Posted November 20, 2010 Æsj, å jeg som ble SÅ ivrig da linken begynte med 123 Quote
Guest 4036 Posted November 20, 2010 Posted November 20, 2010 Hei Var mye fint, men jevnt over dyrt. Søk de enkelte enheter på ebay, og det er mye og hente. For de som er usikre på handel gjennom ebay. Er min erfaring etter 149 transaksjoner, (ca. 85% bildeler) at det er 100% sikkert. Har selfølgelig vært enkelte disputer med selgere, men det har altid løst seg på en positiv måte. Ebay har et karaktersystem som gjør at selger strekker seg meget langt for ikke og få negativ feedback. Og skulle selger være helt vrang, tar man det opp med kundeservice, og da skjer ting raskt. Har kun tatt opp en sak selv med kundeservice. Den økonomiske delen går igjennom paypal, noe som gjør at en handel er veldig enkel og gjenomføre. Man trykker kun på buy it now, og taste inn passord til paypal, og pengene blir trukket fra din konto. Handel gjenomført. Og Syver, det er flere tusen ting på ebay til w123 Mvh Bent Quote
Roger H. Posted November 20, 2010 Author Posted November 20, 2010 ...........ser ut som om denne siden kun gjelder for US/Canada... Vel vel Roger,........eller så trykker man på knappen for 'international orders' nede på siden... :sad1: :rolleyes: Quote
Recommended Posts