Medlemsansvarlig Posted November 15, 2010 Posted November 15, 2010 Som noen sikkert har fått med seg har jeg en del å gjøre på privaten om dagen, dermed blir klubb litt venstrehåndsarbeid og dette går jo selvsagt litt ut over nye medlemmer og utsendelse av giro for nye medlemmer osv.... Nå har jeg også stått på litt for å få ut giro for medlemsåret 2011 som dere alle nå bør ha mottatt. I morgen er tanken å gå over nye innmeldinger for året 2011 og få ut de også slik att ingen er glemt Det er 1 person som får medlemsåret 2011 gratis som følge av vervekampanjen og jeg trenger vel ikke nevne navn da jeg tror alle vet hvem Flere stk manglet 1 person for å få medlemsskap gratis Nå starter vi opp med vervekampanje 2011 og så vidt jeg har fått med meg er "kravene" like for 2011 som i 2010... Vennlig hilsen Litt stressa medlemsansvarlig Quote
LuckyDuck Posted November 16, 2010 Posted November 16, 2010 Som noen sikkert har fått med seg har jeg en del å gjøre på privaten om dagen, dermed blir klubb litt venstrehåndsarbeid og dette går jo selvsagt litt ut over nye medlemmer og utsendelse av giro for nye medlemmer osv.... Nå har jeg også stått på litt for å få ut giro for medlemsåret 2011 som dere alle nå bør ha mottatt. I morgen er tanken å gå over nye innmeldinger for året 2011 og få ut de også slik att ingen er glemt Det er 1 person som får medlemsåret 2011 gratis som følge av vervekampanjen og jeg trenger vel ikke nevne navn da jeg tror alle vet hvem Flere stk manglet 1 person for å få medlemsskap gratis Nå starter vi opp med vervekampanje 2011 og så vidt jeg har fått med meg er "kravene" like for 2011 som i 2010... Vennlig hilsen Litt stressa medlemsansvarlig stress ned Joda. fikk ett tiggerbrev fra klubben i dag. Så den er mottatt på jæren. Quote
CHARLIE Posted November 16, 2010 Posted November 16, 2010 fikk ett tiggerbrev fra klubben i dag. Så den er mottatt på jæren. Tiggerbrev?? :shock: Quote
LuckyDuck Posted November 16, 2010 Posted November 16, 2010 fikk ett tiggerbrev fra klubben i dag. Så den er mottatt på jæren. Tiggerbrev?? :shock: Quote
FrodeS Posted November 16, 2010 Posted November 16, 2010 fikk ett tiggerbrev fra klubben i dag. Så den er mottatt på jæren. Tiggerbrev?? :shock: Sånn som mindre flinke ververe må betale, vettu Quote
Medlemsansvarlig Posted December 4, 2010 Author Posted December 4, 2010 Da går dages dose med medlemskort ut Så langt er det 134 som har betalt og de siste som enda ikke har mottatt medlemskort vil få dette rett over helgen, ligger en bunke i gangen ferdig frankert nå Quote
Medlemsansvarlig Posted December 8, 2010 Author Posted December 8, 2010 Da er vi oppe i 161 betalende for 2011 så langt Quote
Medlemsansvarlig Posted December 9, 2010 Author Posted December 9, 2010 171 betalende.... 600 til før nyttår så er jeg fornøyd Blir vel stopp i daglige utsendelser snart da Julen er her... Da er det stopp til trolig etter nyttår, evnt romjula hvor par andre får komme på "pakkekveld" Quote
repvik Posted December 10, 2010 Posted December 10, 2010 Du må rekke å sende ut til oss som har betalt i dag da :shock: Quote
Thomas Madsen Posted December 10, 2010 Posted December 10, 2010 Du må rekke å sende ut til oss som har betalt i dag da :shock: Jeg sa snart Stopper vel sånn ca 16.12 elns, de som betaler etter dette får vente til over jul Quote
gunsen Posted December 15, 2010 Posted December 15, 2010 Da har vi passert forfallsdatoen , regner med betalende medlemsmasse har blitt 4 doblet siden sist oppdatering ? Quote
Thomas Madsen Posted December 15, 2010 Posted December 15, 2010 Tror neppe alle innbetalinger som kommer i dag kl 16 elns får korta sine iløpet av par dager gitt Men skal få inn FrodeS og Morten E jeg så får vi "pakka" litt medlemskort Quote
MortenE Posted December 15, 2010 Posted December 15, 2010 høh... Regner med du byr på løksuppe igjen da? M. Quote
Medlemsansvarlig Posted December 16, 2010 Author Posted December 16, 2010 høh... Regner med du byr på løksuppe igjen da? M. Vi får se Da er det 370 betalende, kom 134 betalinger 15.12, kommer vel en haug nå 16.12 også... Quote
Medlemsansvarlig Posted December 30, 2010 Author Posted December 30, 2010 I kveld er det stor pakkedag og det går ut en haug medlemskort. Vi er nå oppe i 473 betalende medlemmer så langt. Er ALLTID en gjeng som er veeeeeldig trege.... Quote
Thomas Madsen Posted December 30, 2010 Posted December 30, 2010 Bare 473? Det er dårlig. Hva pleier snittet årlig være? Vi er nå oppe i 500, det er ALLTID en gjeng som er ufattelig trege Så når vi nærmer ogss midten av Januar da er vi omtrent oppe i der vi var, men det er nå blitt ett litt mer styring på faktisk antall, før har man beholdt alle i januar og fjernet dem fortløpende etter som tiden går, mens jeg nå fjerner ALLE fra aktive medlemmer og legger dem inn igjen først når regninga faktisk er betalt. Men dette er ikke noe unormalt Quote
Medlemsansvarlig Posted January 12, 2011 Author Posted January 12, 2011 558 Betalende medlemmer så langt... 4stk av disse er familiemedlemmer Folk er fortsatt Treeeeeeeege... Store forskjellen fra i fjor til i år er att de som nå ikke har betalt får ikke førstkommende utgave av Bladet Bil Quote
TommyGun kal.45 Posted January 13, 2011 Posted January 13, 2011 Høres ut som en greit brekkstang det der ja Rart at folk er så sinnsykt trege da. 558 Betalende medlemmer så langt... 4stk av disse er familiemedlemmer Folk er fortsatt Treeeeeeeege... Store forskjellen fra i fjor til i år er att de som nå ikke har betalt får ikke førstkommende utgave av Bladet Bil Quote
MB JON Posted January 13, 2011 Posted January 13, 2011 Det er jo for lite, når man ser at det er 4 ganger flere gjester en medlemmer på forumet. Alle bør laste ned å skrive ut innmeldingsskjema å ha en bunke i bilen og levere ut hver gang man ser en Mercedes når man er ute å handler/kjører Quote
Tor Erik Skaug Posted January 16, 2011 Posted January 16, 2011 egentlig rart at de som er her som gjest ikke melder seg in, er jo så mange fordeler med å være medlem Quote
Recommended Posts