Jump to content

Recommended Posts

Posted

Som noen sikkert har fått med seg har jeg en del å gjøre på privaten om dagen, dermed blir klubb litt venstrehåndsarbeid og dette går jo selvsagt litt ut over nye medlemmer og utsendelse av giro for nye medlemmer osv....

Nå har jeg også stått på litt for å få ut giro for medlemsåret 2011 som dere alle nå bør ha mottatt.

I morgen er tanken å gå over nye innmeldinger for året 2011 og få ut de også slik att ingen er glemt  :-)

Det er 1 person som får medlemsåret 2011 gratis som følge av vervekampanjen og jeg trenger vel ikke nevne navn da jeg tror alle vet hvem  :-)

Flere stk manglet 1 person for å få medlemsskap gratis  :-)

Nå starter vi opp med vervekampanje 2011 og så vidt jeg har fått med meg er "kravene" like for 2011 som i 2010...

Vennlig hilsen

Litt stressa medlemsansvarlig :P

Posted

Som noen sikkert har fått med seg har jeg en del å gjøre på privaten om dagen, dermed blir klubb litt venstrehåndsarbeid og dette går jo selvsagt litt ut over nye medlemmer og utsendelse av giro for nye medlemmer osv....

Nå har jeg også stått på litt for å få ut giro for medlemsåret 2011 som dere alle nå bør ha mottatt.

I morgen er tanken å gå over nye innmeldinger for året 2011 og få ut de også slik att ingen er glemt  :-)

Det er 1 person som får medlemsåret 2011 gratis som følge av vervekampanjen og jeg trenger vel ikke nevne navn da jeg tror alle vet hvem  :-)

Flere stk manglet 1 person for å få medlemsskap gratis  :-)

Nå starter vi opp med vervekampanje 2011 og så vidt jeg har fått med meg er "kravene" like for 2011 som i 2010...

Vennlig hilsen

Litt stressa medlemsansvarlig :P

stress ned  :D

Joda. fikk ett tiggerbrev fra klubben i dag. Så den er mottatt på jæren.  :thumbright:

• 3 weeks later...
Posted

171 betalende....  600 til før nyttår så er jeg fornøyd  :-)

Blir vel stopp i daglige utsendelser snart da Julen er her...

Da er det stopp til trolig etter nyttår, evnt romjula hvor par andre får komme på "pakkekveld"

• 2 weeks later...
Posted

Bare 473? Det er dårlig. Hva pleier snittet årlig være?

Vi er nå oppe i 500, det er ALLTID en gjeng som er ufattelig trege :-)

Så når vi nærmer ogss midten av Januar da er vi omtrent oppe i der vi var, men det er nå blitt ett litt mer styring på faktisk antall, før har man beholdt alle i januar og fjernet dem fortløpende etter som tiden går, mens jeg nå fjerner ALLE fra aktive medlemmer og legger dem inn igjen først når regninga faktisk er betalt.

Men dette er ikke noe unormalt  :-)

• 2 weeks later...
Posted

558 Betalende medlemmer så langt...

4stk av disse er familiemedlemmer  :-)

Folk er fortsatt Treeeeeeeege...

Store forskjellen fra i fjor til i år er att de som nå ikke har betalt får ikke førstkommende utgave av Bladet Bil :-)

Posted

Høres ut som en greit brekkstang det der ja :-)

Rart at folk er så sinnsykt trege da.

558 Betalende medlemmer så langt...

4stk av disse er familiemedlemmer  :-)

Folk er fortsatt Treeeeeeeege...

Store forskjellen fra i fjor til i år er att de som nå ikke har betalt får ikke førstkommende utgave av Bladet Bil :-)

Posted

Det er jo for lite, når man ser at det er 4 ganger flere gjester en medlemmer på forumet.  Alle bør laste ned å skrive ut innmeldingsskjema å ha en bunke i bilen og levere ut hver gang man ser en Mercedes når man er ute å handler/kjører  :D