Jump to content

Er ikke dette bmw fanger da??

Recommended Posts

• Replies 196
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Føler kanskje at eieren skulle kjøpt seg en M3 heller.

Men, OK. Det kan være morsomt med noe uvanlig, men ikke blande to erkerivaler. :evil:

Guest BIMMER_LOVE
Posted

det er en BMW M3 fanger ja..trur det er rieger fangern..han liker vel bmw bedre en benz da :lol:

Posted

Det er ikke akkurat første gang at jeg ser Rieger fangere til BMW på MB. Rieger har jo tradisjonelt sett hatt et litt kjedelig utvalg til MB, så dette har vært løsningen for de som vil ha litt mer.

Posted

Men' date=' OK. Det kan være morsomt med noe uvanlig, men ikke blande to erkerivaler. :evil:[/quote']

Litt offtopic men jeg synes ikke at MB og BMW er erkerivaler. Synes merkene utfyller hverandre på en utmerket måte. MB til cruising og BMW til sportslig kjøring. Men det er min oppfatning.

Ellers synes jeg bilen var grell. Hadde han jobbet litt mer med finnishen og kanskje valgt en annen farge, hadde det kanskje sett litt penere ut. Man ser jo sparkelen... :roll:

Posted

Men' date=' OK. Det kan være morsomt med noe uvanlig, men ikke blande to erkerivaler. :evil:[/quote']

Litt offtopic men jeg synes ikke at MB og BMW er erkerivaler. Synes merkene utfyller hverandre på en utmerket måte. MB til cruising og BMW til sportslig kjøring. Men det er min oppfatning.

Ellers synes jeg bilen var grell. Hadde han jobbet litt mer med finnishen og kanskje valgt en annen farge, hadde det kanskje sett litt penere ut. Man ser jo sparkelen... :roll:

Enig, BMW kan ikke måle seg med komforten, praktiken og utholdenheten til MB, men det har vel BMW ikke som mål heller.

Likesom at MB ikke har som mål å ha så sportslige biler som BMW med hht handling, motorbygging, utseende osv. Som sagt: Dem utfyller hverandre perfekt.

Guest BIMMER_LOVE
Posted
Trodde BMW var for folk som ikke er så kresne :lol: :lol: :lol:

vi BMW folk er veldig kresne..og BMW er jo THE ULTIMATE DRIVING MACHINE fokens. prøv en BMW dere så merker dere forskjellen mellom benz og bmw..bmw er mye bedre.. i en bmw for du komfort,sportslighet og en jævlig fiin utsende. men det som er så kjipt med benz er at den er så populær blant taxi folka...

Guest Magnus Nilsen
Posted

hadde jeg ikke hatt råd til å kjøre mercedes, hadde vel jeg og kjørt bmw jeg og.... :D :D :D

Posted
Trodde BMW var for folk som ikke er så kresne :lol: :lol: :lol:

vi BMW folk er veldig kresne..og BMW er jo THE ULTIMATE DRIVING MACHINE fokens. prøv en BMW dere så merker dere forskjellen mellom benz og bmw..bmw er mye bedre.. i en bmw for du komfort' date='sportslighet og en jævlig fiin utsende. men det som er så kjipt med benz er at den er så populær blant taxi folka...[/quote']

Hva gjør du egentlig her inne på dette forumet?? Har du gått deg bort?? :o

Guest Eivind Soltvedt
Posted

*Finne fram popcorn*

Når det gjelder design, kjøreglede, komfort osv så er det veeeeldig subjektivt!

Som f.eks min far skryter "komforten" i sitroeng opp i skyene! Personlig synes jeg min bil og svigerfar sin 93-220E tar ujevnheter i veien og fartsdempere mye bedre enn noen sitroner jeg har kjørt! (såklart en CX i 80 over fartsdempere er dritkult, men det hjelper jo ikke at den nesten velter pga krengning i neste sving!)

Guest Johan Stub
Posted
i en bmw for du komfort' date='sportslighet og en jævlig fiin utsende.[/quote']

Liker spesielt det med et jævlig fint utseende jeg. Er det bare å kjøpe en BMW?

Guest BIMMER_LOVE
Posted

haha..ta det med ro..jeg har ikke gått meg bort. jeg var bare her inne for å finne noen felger til min venns clk jeg..har ikke fått så mange svar men...siden dere er så fiendtliege så er det vell på tide at jeg stikker herifra :( ...vi bmw folk hadde ikke oppført oss slik mot dere :twisted: ...

Guest BIMMER_LOVE
Posted

jeg glemte å si noe...hvem faen har ikke råd til en forbanna taxi bil...lol...kan gå å kjøpe meg det nå men nei...merce er ingen fin bil untatt clk...rompa til clk'n er et kunstverk..

Guest Johan Stub
Posted

Bildet er dritkult! Og sier egentlig det meste. BMW er ikke bedre enn at de må rakke ned på konkurrentene i sin reklame. Ikke mange som gjør det i våre dager! Det er jo ikke akkurat et tegn på styrke...

Posted

Uten hjelp fra Mercedes hadde de ennå stått på fabrikken........ :lol:

Posted

Etter å ha hatt beggedeler synes jeg BMW og Mercedes er bra/dårlige på hver sin måte, ingen vits i å drive hets. Dere blir aldri ferdig uansett...

BMW raser motorer og Mercedes ruster,

Life is a bitch, and then you die!

Guest BIMMER_LOVE
Posted
Uten hjelp fra Mercedes hadde de ennå stått på fabrikken........ :lol:

det går ann å bli fraktet på andre bilmerker også vettu :wink: ...

Guest Johan Stub
Posted

Men de velger Mercedes - eller?

Posted

Det er nok bare fordi Scania er dyrere... ;)

Liker forøvrig BMW jeg. Det lille jeg har kjørt ga mersmak. Synes ikke det er riktig å sammenligne BMW og Mercedes, bilene er for forskjellige til det.

Det går forresten en del BMW 5-serie som drosje i København nå... 8)

Guest Tin Nguyen
Posted

Det er nok bare fordi Scania er dyrere... ;)

Liker forøvrig BMW jeg. Det lille jeg har kjørt ga mersmak. Synes ikke det er riktig å sammenligne BMW og Mercedes' date=' bilene er for forskjellige til det.

Det går forresten en del BMW 5-serie som drosje i København nå... 8)[/quote']

Og et par i Stavanger også...

At "rompa til CLK er et kunstverk" sier jo det meste om folk som triller kebaber da. :mrgreen: