Øyvind B Posted November 13, 2010 Posted November 13, 2010 Kan noen hjelpe meg og komme med en faglig uttalelse om dette? Er det farlig? Vil det gro seg større fort? Dyrt å reparere? Bør jeg styre unna? Eller er det bare en bagatell? Jeg er nesten helt blank på akkurat det her, så all hjelp mottas med takk Quote
Fredrik B Posted November 14, 2010 Posted November 14, 2010 Er det ikke bare å skifte den "foringen" der da? Ikke noe hokus pokus eller noe spes dyrt. Quote
Sven Håkon Posted November 14, 2010 Posted November 14, 2010 Rusten du ser er "bare" fra dempertårn-foringen, som til gjengjeld ser ut til å være langt forbi tid for bytte... Quote
repvik Posted November 14, 2010 Posted November 14, 2010 Det er altså rust i denne: Du får kjøpt nye f.eks., her Enkelt å bytte selv er det også Quote
Arne Henriksen Posted November 14, 2010 Posted November 14, 2010 Bytt skiten og gjør det før demperen kommer gjennom panseret, det skjedde med en i familien min... Quote
Einar Posted November 14, 2010 Posted November 14, 2010 Bytt den, ikke kjør med bilen før den er skiftet. Koster litt den lille delen, men er jo absolutt verd ett skifte. Quote
bska Posted November 14, 2010 Posted November 14, 2010 den kommer ikke gjennom panseret, senterdelen har vinger i underkant Quote
repvik Posted November 14, 2010 Posted November 14, 2010 den kommer ikke gjennom panseret, senterdelen har vinger i underkant Joda, den kan fint komme gjennom panseret. Om den indre hylsa løsner fra den ytre delen der vingene sitter. Min var på god vei gjennom når jeg bytta på 300'n i sommer (og det knirka som pokker når jeg kjørte over fartsdumper!), men jeg finner ikke bildene jeg tok av den. Quote
Einar Posted November 14, 2010 Posted November 14, 2010 Har jo sett biler der skjerm og panser er tatt etter denne. Quote
Recommended Posts