Hauk Posted November 13, 2010 Posted November 13, 2010 Hei, hei! Jeg skal nå begynne å montere den "nye" motoren i TEen igjen. Og lurer da på om det er noen som vet om det går an å koble sammen motor (M104981) og automatkasse på en lettere måte enn å sette på plass motoren for så å henge på kassen. De øverste boltene er jo et hekkan å komme til. Kan jeg feste på de lette boltene på kassen, for så og løsne motoren, med kassen, og trekke dem noe opp og frem i motorrommet? Kommer iallefall ikke til med noen momentnøkkel nedi der. Quote
Guest stin106 Posted November 13, 2010 Posted November 13, 2010 Jeg har akkurat gjort dette her. Jeg løsnet bare opphenget til kassen etter at jeg hadde fått entret de enkleste skruene til blokka.FIkk da inn de 4 øverste ved hjelp av mange forlengere som jeg stakk inn ved bakkant av girkasse og fremover Quote
Alexander Posted November 13, 2010 Posted November 13, 2010 Som gjesten skriver, tilt motoren bakover og bruk forlengere. Quote
Einar Posted November 13, 2010 Posted November 13, 2010 1,5-2 meter forlanger, det hjelper godt. Greit med ett kuleledd mot pipa. Quote
Recommended Posts