Jump to content

Recommended Posts

Posted

Netthandelen har det med å skryte litt ekstra av produktene de selger, men denne gangen tok det litt ekstra av.

http://tr.anp.se/track?t=c&mid=964799&uid=88626070&&&http://www.netthandelen.no/klikk.aspx?APid=626&Pid=109061&utm_source=apsis&utm_medium=email&utm_campaign=november09112010

Det er snakk om en 150w 12V varmevifte som man kan bruke mens man venter på at bilen blir varm. En ting er at sigarettennerplugger i biler gjerne er begrenset til 10A, som tilsvarer 120W ved 12v, en annen ting er at 150W er veldig lite varme. Selv med en 2kw varmer i en ganske liten kupé (ikke min) tar det jo gjerne en times tid før rutene er tinet.

Hør bare :

Varmeapparat og vifte - rask og effektiv på isbelagte ruter og kalde biler

Ikke frys i bilen på en kald vinter morgen mens du venter på at motoren varmes opp. Denne mini varmeren bruker supereffektive PTC keramiske teknologi for å levere 150 watt varme raskt. Apparatet tiner frontruten på sekunder, samtidig som den varmer hele interiøret. Ideell for bilen, campingvognen eller båten. Apparatet kobles til 12 volt sigarettenneren. Om sommeren bytter du over til fan-modus for å nyte en eksplosjon av forfriskende kald luft. Kan festes enkelt ved hjelp av justerbare universal brakett. Du bruker da enten selvklebende tape eller skruer (følger med) når det er nødvendig.

Spesifikasjoner:

* 150W

* 12V inngang

* PTC Keramisk varmeapparatet

* Viftefunksjon

* Justerbar universal festebrakett

* Skruer og selvklebende tape

Posted

Har vært med 2 ganger på budrunder og vunnet, begge varene ble sendt i retur da kvaliteten var særdeles svært dårlig(ene var et digitalkamera),og mye krangling/styr for å få igjen pengan. Dette er vel et par år siden, så Netthandelen blir ikke prøvd igjen for min del. Terningkast 1

Posted

Har vært med 2 ganger på budrunder og vunnet, begge varene ble sendt i retur da kvaliteten var særdeles svært dårlig(ene var et digitalkamera),og mye krangling/styr for å få igjen pengan. Dette er vel et par år siden, så Netthandelen blir ikke prøvd igjen for min del. Terningkast 1

Jeg har kjøpt ett og annet der. Vanligvis er kaliteten langt under hva som fremgår av teksten, så jeg er skeptisk. Pappa kjøper alt mulig ræl der. Innimellom hender det at ting er kurrant.

Det siste jeg handlet var en pakke med 3 fjernstyrte stikkontakter og fjernkontroll. Jeg klaget siden batteriet i fjenkontrollen var dødt. Fikk tilbake pengene med en gang. Da jeg fikk i nytt batteri (spesiell type 12V), så viste det seg at AV=På og PÅ=AV. Rekkevidden er ca. 3 meter, så det er mest ubrukelig, men de har vært kjekke mens jeg jobber i kjelleren, siden stikkontaktene sitter oppunder taket.

Posted
Om sommeren bytter du over til fan-modus for å nyte en eksplosjon av forfriskende kald luft.

En eksplosjon faktisk, Er det innebygget AC i den også :lol: :lol: :lol:

Posted

150 W høres magert ut, men hvis du har en cdi med ødelagt tilleggsvarmer og termostat, dobler du jo varmen i bilen for en billig penge?

Tredobler mener du vel?

Posted

Det er ikke alt jeg ville kjøpt der nei, men har handlet en del verktøy og garasje utstyr der og det har holdt bra. :) Og i tillegg var det jo svin billig. :lol:

Jeg har og handlet en del småverktøy der, og har ikke hatt mye å klage på, grei kvalitet til lav pris (bortsett fra skrallene som jeg har opplevd gir etter etter ikke så lang tids bruk) men enkelte ting jeg har kjøpt der har hatt skuffende kvalitet, så det er helt sikkert at ikke alt er like bra. .

Posted

Handla varmepumpe der for 2 1/2 år siden, denne tok kvelden for en god måneds tid siden, sendte de mail om problemet å fik raskt svar, skulle hendvende meg til varmepumpesenteret i bergen for service/rep å opplyse et nr jeg fik i svaret. sendte en service melding til dette senter, de svarte ikke på en uke, sendte så en ny mail til netthandelen å dagen etter fik jeg telefon fra senteret i bergen som beeklaget, sendte så mail på nytt til de om problemet, hva skjer? joda ingen svar fra de å ikke noen som tar telefonen, etter mange forsøk på telefon å lettere forbanna svare de endelig å hendviser meg til en service mann, dette er på en mandag denne karen lover å komme forbi neste dag da han har tur sør over. han ankommer på kvelden dagen etter å konstatere fort at pumpa ikke sviver, går da ut for å sjekke ute delen, kobler opp utsyr å sjekker hvor mye gas som er på å joda der mangler ca 500g gass så da var problemet funna, jeg gik da ut ifra at han ville etterfylle, men nei, du får en ny pumpe sier han, komplett med ny ute/innedel. men jeg måtte sjøl skifte den, dette hadde vært et kjent problem på det første av disse pumper at der var lekasje i noen oringer, men siden de ikke hviste om det var på ute eller inne delen ville de ikke prøve å fikse det da det kosta flesk for ny gas å de ikke ville risikere å skulle ut for å etterfylle igjen om noen måneder. Så må jo si jeg er fornøyd med servicen fra netthandelen men ikke helt med kortor gutta i bergen. Pumpa er en hundai av konverter typen å kosta meg 6000 med frakt å er av typen en kan montere sjøl da den er gass fylt å leveres med hutigkobling. Han kunne å opplyse om at netthandelen solgte ca 10000stk av disse i året å det var en helt grei pumpe for normalt bruk. Men når det er sagt har jeg å handla noen ting fra de som havna på dynga etter et par dager, der iblandt en manuel vedkløver som det ikke er mulig å kløve noen med.

Posted

Handla 2 stk Kipor IG2000 der.

Etter tre timers gange får jeg ikke start på det ene. Sendte mail og innformerte om saken, 2 timer senere lå det retur lapp

i innboksen med beklagelse.

Så blir spennende og se hva som sjer. Lurer på om de får tak i noe B-varer. Da kipor faktisk koster 5-6000 i butikk.

Mens jeg ga 3500 stk med frakt og eksp.

Posted

Hehe hadde sikkert kunne brukes til det ja, men har faktisk greit forhold til de.

...der iblandt en manuel vedkløver som det ikke er mulig å kløve noen med.

Uvenner med naboen? :lol: ;-)