T.Vårlid Posted November 8, 2010 Posted November 8, 2010 trenger litt råd og tips ang denne motortypen, skal avgårde å se på en S124 95 mod med 220 motor, hva skal jeg være obs på? se etter? generelt? Quote
T.Vårlid Posted November 8, 2010 Author Posted November 8, 2010 Takk takk km er ca 300.000 på denne, så da burde vel kansje leppepakning være skiftet allerede? hva er løsningen på frosent gasspjeld? Quote
Torbjørn Posted November 8, 2010 Posted November 8, 2010 Takk takk km er ca 300.000 på denne, så da burde vel kansje leppepakning være skiftet allerede? hva er løsningen på frosent gasspjeld? La det tine? Quote
Mr. Nygård Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 Ta av spjeldhuset og få en skikkelig rengjøring av spjeldaksel og få smurt med noe som ikke fryser. I tillegg ville jeg vurdert å ta av tuten fra luftfilterhuset og ut i grillen. Den ville jeg erstattet med en sånn alu.flex forvarmingsslange og ført det tilbake til eksosmanifold. Litt varmluft inn, ville hjulpet skikkelig på dissa. Den siste blir litt "Reodor", men jeg hadde satsa på det om vinteren. Husk at pjokken bor i Sandnes, hvor det knapt nok finnes minusgrader Husk å sjekke underkant bakre vinduer Torstein Quote
Frode Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 Slå på tråden hvis du trenger assistanse/veiledning..... Quote
Einar Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 Kikk gjerne litt over det du kommer til av motorledningsnett også. Quote
Recommended Posts