Guest Sondrusen Posted November 6, 2010 Posted November 6, 2010 Hei, har en 94 E200 stående i garasjen Tok nettop service på den å renset litt her og der. Nå derimot er det akkurat som bilen lever litt på egen hånd. Det hender av og til at den ikke starter, men noen ganger gjør den. Noen ganger når den starter gir den gass av seg selv Men ikke alltid. Når den går på tomgang ligger den og jager på 1100-1200 rpm. Men når jeg setter den i ett gir går den ned på 750-800, altså der den skal være på tomgang. Hender også noen ganger at den bare dør ut. Men noen ganger lever den. Tok en heisatur i 5 min for å teste bilen. Når jeg parkerte den stod den på tomgang i 10 min før den kubbet. Dette skjedde etter at jeg tok serice på den. Jeg lurer på om dette kan være TPS'en som tuller seg. Om det er den må jo den funke, den er bare dårlig. Har dere noen erfaringer? Quote
Guest Gard Vårdal Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Fant du løysninga på dette problemet ditt?har ein med samme symtoner. Quote
iNDiANER Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Har du sjekket tomgangsregulatoren? Har opplevd at det kan være et problem på disse motorene. Quote
Sondre Næss Posted November 30, 2010 Posted November 30, 2010 Ja har fått fikset problemet. På min tok jeg av hele spjellhuset og tok en real rens på det, det var et lite hull i siden på den som var blitt tett, tok bare en boks WD-40, en klut og en litt tråd for å trekke gjennom hullet. Etter dette gikk bilen helt fint Få høre om du fikk ordnet problemet da Quote
Recommended Posts