Jump to content

Pedalsett til w124

Recommended Posts

Posted

Hei

Fikk et sett med pedaler til min w124 automat, og det står i annonsen at de er tilpasset min bil og flere andre. Men for det første dekselet til gasspedalen er noe for bred, og for kort. Og fotvileren er alt for liten, i forhold til hva jeg hadde forventet skulle være der. Bremsepedal og fotbrekket er greit.

Ser det er flere som selger samme sett typen til w124 med også tilpasset andre modeller.

Finnes det andre typer pedaler som er mer tilpasset, eller er dette noe man får ta som det er. Da jeg ikke kan legge ut en link, så er det de samme som selges på Bs bildeler.  Metall med sort gummisåle.

Satt pris på komentarer.

Mvh

Bent

Posted

(dette er et av de dårligere bildene jeg har liggende på laptoppen)

DSC_0352.jpg

Men det vel ca sånn de skal monteres.

Jeg har sett de som bytter fothvileren med gasspedalen, hvor genialt det er er nå ikke jeg så sikker på.

Posted

Thank you Mr. LuckyDuck  :)

Det er samme form type som jeg har motatt. Og jeg ser på nett at det kun er den formen på gass og fotviler pedal som selges. Hadde egentlig forventet at passformen var mere tilpasset enhetene. Har også en Bmw, og der følger pedalsettet formen på pedalene. Det er vel grunnen til at jeg ble så skuffet da jeg motok de til Mb`en. Men, men.

Takk for tilbakemellingen, og ha en fortsatt god dag.  :)

Mvh

Bent