Jump to content

Recommended Posts

• 3 weeks later...
Posted

Da er bilen levert Handeland antirust.

Jeg er interessert i å høre hvordan det gikk. Hvor lang tid det tok, hva som ble gjort, hva det kostet.....  8)

Det gikk fint....... Leverte på søndag og hentet på torsdag. Men det tar egentilg bare 2 dager visst alt er bra. En dag til vask og sprøyt og en dag til tørk. Det kostet 4800,- Resultatet.... vi får se hvordan det går, sender en oppdatering om 2-3 år  8)

Posted

Jeg har bestilt tid hos Tufcote Dinol på Forus, tilbakemelding vil bli gitt om dette er stedet å gå eller not.... :lol:

Å hvordan var tøffkåten?

Posted

Helt grei service, de gjorde jobben som avtalt, så jeg har ingenting å utsette på det.... jeg leverte den på fredag morgen, de plukket ned alle dekslene og vasket den, deretter stod den innendørs å tørket hele helgen og så sprøytet de og monterte alle dekslene igjen på mandagen.....

Men om de gjorde jobben skikkelig får vi jo se på når jeg hiver den på bukken i dalen for inspeksjon..... :lol:

Pris: 5600,-  Den prisen er for min del lavere enn Hadeland sin pga bensin og leiebil for å komme meg til og fra sivilasjonen..... :P

Posted

Interessant... Jeg vil gjerne gi bilen min (W202) en understellsbehandling, samt kanskje ordne noen rust flekker samtidig.

Har noen erfaring med rust-fjerning hos Handeland?

han sandblåste og reparerte ved behov. selvføgelig mot ekstra betaling.