Jens Honoré Posted November 4, 2010 Posted November 4, 2010 ... hva gjør jeg nå. Hvor går jeg for å få rustbehandlet bilen? Quote
Mr. Nygård Posted November 4, 2010 Posted November 4, 2010 Handeland antirust skal visst være ganske bra. Men de ligger jo midt i ødemarken sør for Helleland. Quote
E220 Posted November 4, 2010 Posted November 4, 2010 har å kun hørt positivt om de som ligger på Tengs i egersund, husker ikke navnet just nu. Quote
CHARLIE Posted November 4, 2010 Posted November 4, 2010 Handeland antirust skal visst være ganske bra. Men de ligger jo midt i ødemarken sør for Helleland. Har også hørt MYE godt om Handeland Quote
MortenE Posted November 4, 2010 Posted November 4, 2010 Langweekend på Jessheim.. Klubben har 10% og der gjør dem ordentlig jobb! M. Quote
Jens Honoré Posted November 10, 2010 Author Posted November 10, 2010 Ja, har sett på det skiltet når jeg kjører sørover. Får ta en telefon dit. Quote
Jens Honoré Posted November 15, 2010 Author Posted November 15, 2010 Da er bilen levert Handeland antirust. Quote
Frode Posted November 15, 2010 Posted November 15, 2010 Jeg har bestilt tid hos Tufcote Dinol på Forus, tilbakemelding vil bli gitt om dette er stedet å gå eller not.... Quote
Hallgeir Helland Posted November 30, 2010 Posted November 30, 2010 Da er bilen levert Handeland antirust. Jeg er interessert i å høre hvordan det gikk. Hvor lang tid det tok, hva som ble gjort, hva det kostet..... Quote
Jens Honoré Posted November 30, 2010 Author Posted November 30, 2010 Da er bilen levert Handeland antirust. Jeg er interessert i å høre hvordan det gikk. Hvor lang tid det tok, hva som ble gjort, hva det kostet..... Det gikk fint....... Leverte på søndag og hentet på torsdag. Men det tar egentilg bare 2 dager visst alt er bra. En dag til vask og sprøyt og en dag til tørk. Det kostet 4800,- Resultatet.... vi får se hvordan det går, sender en oppdatering om 2-3 år Quote
Stian Posted December 1, 2010 Posted December 1, 2010 Jeg har bestilt tid hos Tufcote Dinol på Forus, tilbakemelding vil bli gitt om dette er stedet å gå eller not.... Å hvordan var tøffkåten? Quote
Frode Posted December 1, 2010 Posted December 1, 2010 Helt grei service, de gjorde jobben som avtalt, så jeg har ingenting å utsette på det.... jeg leverte den på fredag morgen, de plukket ned alle dekslene og vasket den, deretter stod den innendørs å tørket hele helgen og så sprøytet de og monterte alle dekslene igjen på mandagen..... Men om de gjorde jobben skikkelig får vi jo se på når jeg hiver den på bukken i dalen for inspeksjon..... Pris: 5600,- Den prisen er for min del lavere enn Hadeland sin pga bensin og leiebil for å komme meg til og fra sivilasjonen..... Quote
Hallgeir Helland Posted December 1, 2010 Posted December 1, 2010 Interessant... Jeg vil gjerne gi bilen min (W202) en understellsbehandling, samt kanskje ordne noen rust flekker samtidig. Har noen erfaring med rust-fjerning hos Handeland? Quote
Jens Honoré Posted December 1, 2010 Author Posted December 1, 2010 Interessant... Jeg vil gjerne gi bilen min (W202) en understellsbehandling, samt kanskje ordne noen rust flekker samtidig. Har noen erfaring med rust-fjerning hos Handeland? han sandblåste og reparerte ved behov. selvføgelig mot ekstra betaling. Quote
Recommended Posts