Jump to content

Recommended Posts

Posted

hei har nylig kjøpt en c36amg 96 mod denne har kun stått i ro i 2 år når eg kjørte denne hjem merket eg at intervallen på vindusviskeren ikkje vil gå kun av og til. er dette et rele problem eller bryteren???

er de noen som har vert borti dette???  :D :D

Posted

Biler som har stått over lengre tid kan fort få slike feil - disse skyldes som oftest dårlig kontakt, så gå over releer, plugger, sikringer, osv før du begynner å bytte saker og ting.

Gratulerer ellers med stasvogn!

Posted

jo tusen takk bilen kommer hvertfall gol så dere skal få se da. men sjekket kontakten å den skal no vere intakt. men tenker mest på rele om de som er problem . men finner ikkje ut hvor de ligger!!! noe tips??? de er ikkje regnsonsor de har eg prøvd:)

• 3 years later...
Posted

Hei . Lurer på HVOR det releet sitter evt ... Ingen svarte på det ..  på min 97 c 200 så går viskeren over til passasjer siden og 15 cm opp på ruta igjen på interval hakk 1 . LAr jeg den stå der så går den på neste intervall tilbake til riktig  startposisjon. setter jeg den på interval 2 så skjer det ikke noe , og på interval 3 så går den raskt som den skal !?  Bryteren eller releet ??  Det er ikke at armen må smøres opp ...

Takker for svar :)