Tor Erik Skaug Posted November 3, 2010 Posted November 3, 2010 KJØPT MEG NY BIL (HENTETI BREMEN 21-9-10) HER ER EKSTRA UTSTYRET JEG BESTILTE PALLADIUM SILVER METALIC AVANTGARDE AMG SPORTSPAKKE PARKTRONIC SORT SKINN DOBBEL KOPPHOLDER COMAND APS MED DVD SKIFTER ELEKTRISK BAKLUKE HARMAND KARDON SOLTAK 18" AMG FELGER DAB RADIO OPPVARMET SPYLERVESKE RYGGEKAMERA ELEKTRISKE INNFELBARE SPEIL MEMORY PAKKE, EL SETER OG MEMORY PÅ BEGGE SIDER OG RATT PRE SAFE SIDE AIRBAG I BAKSETE AUTOMAT MEDIA INTERFACE KEYLESS GO SOTA BAKRUTER INTELLIGENT LIGHT XENON MED LED LYS BESKYTTLSEPLATE UNDER MOTOR 3 SONERS THRMATIC (BAKSETE) + LAKKFORSEGLING UTFØRT AV STAR AUTO AS Quote
gunsen Posted November 3, 2010 Posted November 3, 2010 Gratulerer med flott bil, og pøs på med bilder Quote
Helge Posted November 3, 2010 Posted November 3, 2010 Gratulerer med flott bil, tåler mye bilder av denne. :shock: Quote
HolgersEN Posted November 3, 2010 Posted November 3, 2010 S204 med AMG pakke er bare HELT nydelig :D Giselekker bil har du kjøpt deg...Grattis :D Quote
Tor Erik Skaug Posted November 3, 2010 Author Posted November 3, 2010 ble veldig fin med den fargen, hadde en 8 mnd gammel c klasse med tanzaittblå som jeg leverte i inbytte, greit med sølv bil med tanke på skitt og møkk, vises ikke så godt da, men bilen blir spylt ca 3 ganger i uken, må vel ta med en tur på landstreffet å stille den ut til sommeren Quote
Ronnie Westpold Posted November 4, 2010 Posted November 4, 2010 Gratulerer med nydelig bil. Liker fargen veldig godt. Quote
CHARLIE Posted November 4, 2010 Posted November 4, 2010 ....må vel ta med en tur på landstreffet å stille den ut til sommeren SELFØLGELIG må du ta turen til Gol så vi får se gliset i virkeligheten Quote
LuckyDuck Posted November 4, 2010 Posted November 4, 2010 Meget fin bil Men for meg som enda ikke har kommet lenger enn midten på 90 tallet enda, hva står TCDI for? Quote
repvik Posted November 4, 2010 Posted November 4, 2010 Meget fin bil Men for meg som enda ikke har kommet lenger enn midten på 90 tallet enda, hva står TCDI for? T som stasjonsvogn? Quote
LuckyDuck Posted November 4, 2010 Posted November 4, 2010 Meget fin bil Men for meg som enda ikke har kommet lenger enn midten på 90 tallet enda, hva står TCDI for? T som stasjonsvogn? fant ikke et bedre ikon enn dette, føler meg litt slik da det står et par "T"-er bak på vogna mi også Quote
Tor Erik Skaug Posted November 4, 2010 Author Posted November 4, 2010 Meget fin bil Men for meg som enda ikke har kommet lenger enn midten på 90 tallet enda, hva står TCDI for? T som stasjonsvogn? fant ikke et bedre ikon enn dette, føler meg litt slik da det står et par "T"-er bak på vogna mi også t er stasjonsvogn. å cdi er turbodiesel,. dermed betegnelsen TCDI en sedan er bare cdi Quote
Lars U. Posted November 4, 2010 Posted November 4, 2010 fet vogn, fint at det kommer flere moderne familebiler inn i klubben etterhvert. CDI (Comonrail Diesel Injection) men heter den egentlig T lenger ? i mitt vognkort står det 204 K (for Kombi) men i prislisten står det T har du handlet på StarAutoco ? Quote
HolgersEN Posted November 4, 2010 Posted November 4, 2010 Må fyre ut mere bilder av hekken og interiøret :D Quote
Tor Erik Skaug Posted November 4, 2010 Author Posted November 4, 2010 fet vogn, fint at det kommer flere moderne familebiler inn i klubben etterhvert. CDI (Comonrail Diesel Injection) men heter den egentlig T lenger ? i mitt vognkort står det 204 K (for Kombi) men i prislisten står det T har du handlet på StarAutoco ? fet vogn, fint at det kommer flere moderne familebiler inn i klubben etterhvert. CDI (Comonrail Diesel Injection) men heter den egentlig T lenger ? i mitt vognkort står det 204 K (for Kombi) men i prislisten står det T har du handlet på StarAutoco ? ja den er handlet på star, er andre bila jeg kjøper ny der på litt under et år, står k vognkortet mitt å, men står tcdi på kontrakten Quote
Tor Erik Skaug Posted November 4, 2010 Author Posted November 4, 2010 tenkte å ta en vaskerunde i morgen, så må vel ta litt nye bilder å legge ut da, tror det blir litl sol også, så da kan det bli fine bilder Quote
Tor Erik Skaug Posted February 12, 2011 Author Posted February 12, 2011 da er bilen min til salgs 557.000 kr finn kode 26506882 Quote
Recommended Posts