Roger H. Posted November 2, 2010 Posted November 2, 2010 Siden gubben (meg altså ) hadde bursdag nettopp, så fant jeg og kona ut at vi skulle ta noen dager i Paris. Streikespøkelset hang lenge over hele prosjektet og turen hang i en tynn tråd. Men i siste sekund ble det bestemt at vi reiser uansett, siden reiseforsikringen ikke dekker streikeproblemer og vi stod i fare for å miste hele summen for både hotell og flytur for 4 stk... :? På Champs Èlysèes gjorde kona meg oppmerksom på ei svær stjerne utenpå et bygg og yr som en unge suste jeg over gata med hele følget på slep.... Inne var det skikkelig stilig...Spektakulær utforming hvor veggene skiftet farge.. Kjempestilig.. Kona i shoppen, jeg trengte ikke mange sekunder på å bestemme meg for bursdagspresenten nei!! :lol: :lol: Denne var dog ikke på utstillingen, men jeg hiver den med for det.... Kan vel kalle det en trygg og sikker Merce... :lol: Quote
Thomas Madsen Posted November 2, 2010 Posted November 2, 2010 Champs-Élysées har mye morsomt ja, finnes maaange dyre fine butikker der.. Kona var hu innom louis vuitton også da eller ??? Skal jo litt til for å gå glipp av den også Quote
Roger H. Posted November 2, 2010 Author Posted November 2, 2010 Ja, her var det mange dyre plasser. Vi stod på utsiden og beundret de som hadde råd til å gå inn.. :lol: :lol: Var innom et senter lenger oppi byen som hadde store glassdører foran butikkene, vakter som åpnet om du virket bra nok til å komme inn... Ikke min plass dette nei....., så en mobiltlf der med diverse 'glassperler' på til 7000eur.... :lol: :lol: Quote
Thomas Madsen Posted November 2, 2010 Posted November 2, 2010 Hermes ??? Men har dem fjerna koffertene utenfor bygget eller var ikke det louis vuitton i Champs ??? Den så ihvertfall slik ut... Quote
Roger H. Posted November 2, 2010 Author Posted November 2, 2010 Ikkeno koffert der nå nei...., den var jo steike stilig da... :P Quote
E220 Posted November 2, 2010 Posted November 2, 2010 gjetter på kona til Roger kjøper masse vesker andre steder i verden hehe LV er jo veldig populær å fås til rimelig peng andre steder enn paris hehe Quote
Thomas Madsen Posted November 2, 2010 Posted November 2, 2010 gjetter på kona til Roger kjøper masse vesker andre steder i verden hehe LV er jo veldig populær å fås til rimelig peng andre steder enn paris hehe Da er det NEPPE Louis Vuitton Quote
E220 Posted November 3, 2010 Posted November 3, 2010 Nei men du å jeg klare ikke å se forskjel hehe men har truffet en kar som heter Louiis Vuiitton jeg hehe Men uanset så fås original veska en god del billigere andre steder enn i paris, en vennine av kona kjøpte til halve prisen av norge i asia. gjetter på kona til Roger kjøper masse vesker andre steder i verden hehe LV er jo veldig populær å fås til rimelig peng andre steder enn paris hehe Da er det NEPPE Louis Vuitton Quote
Thomas Madsen Posted November 3, 2010 Posted November 3, 2010 Denne Mercedesen går vel ratt som ei klokke den ?? Quote
Roger H. Posted November 3, 2010 Author Posted November 3, 2010 Ja, satser på at den varer like lenge som en Merce motor! Jeg blir skuffet om den ikke holder samme kvalitet... Den har registerkjede og skal ha oljeskift på 10000 timer :P :lol: Var hos urmaker og fikk tatt inn lenka litt idag, han var veldig nysgjerrig på klokka, lurte på om det var noe Mercedes hadde begynt å selge... Quote
Recommended Posts