Jump to content

Mandag 6. desember - Pizzakveld (Dolly på Forus) (AVSTEMNING)

Kommer du?  

20 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Posted

Antar jo at "kommer" innebærer at dere skal ha mat.. Bestiller 5 pizza..

Listen over spisende deltakere som nevnt tidligere fortsetter slik

Thomas tar Mr.x sin plass

Hauk

Torstein

Posted

Nå laver snøen ned i svære flak her ute i Verdalen. Ser veldig skummelt ut med tanke på å kjøre SL på breie sommehjul opp til dalen idag. Men mye kan skje, så jeg tar ikke sorgene på forskudd. Kommer ikke hvis det ikke er kjørbart.

Posted

Det er stort sett bart her på Forus allerede, så jeg tror det forsvinner i løpet av dagen, men du avgjør selvsagt det selv........ har du ikke noen andre dekk du kan hive på kun for turen...?... jobber ikke du i dekkbransjen.....?.... :lol: 8)

Posted

da ble det 5 pizza fra pizzabakeren.. dolly kunne ikke klare å levere helt ut til dalen i dag..

smakene får bli en overraskelse :-P men skal være anerkjente smaker..

jeg ser for meg at dere blir 8-9-10 stk som spiser avhengig om Charlie kommer eller ikke.. Bjørn Åge kommer og så..

blir levert kl 20.00

Jeg ga dem nummeret til Frode siden jeg ikke kan komme..

betaling kort og / eller kontant avhengig av hvordan dere ordner det..

Posted

Detta blir bra.. :D :D :D

Har med en kamerat fra Bergen i dag eg...! Var i byen så tenkte eg kunne ta han med opp for og se åssen vi har det i Dalen :D Han får et stykke eller 2 av min kvote :D

Posted

Detta blir bra.. :D :D :D

Har med en kamerat fra Bergen i dag eg...! Var i byen så tenkte eg kunne ta han med opp for og se åssen vi har det i Dalen :D Han får et stykke eller 2 av min kvote :D

La ham få litt av min kvote også. Tar ikke sjansen på å kjøre avsted med breie sommerdekk idag. Får heller vente til det blir tørre veier igjen :?