T.Vårlid Posted December 5, 2010 Posted December 5, 2010 Eg komme åg, har me någe så dåkke kan sikla på itte dåkke har tørkt pizzafette fra nevane Quote
George Posted December 5, 2010 Author Posted December 5, 2010 Antar jo at "kommer" innebærer at dere skal ha mat.. Bestiller 5 pizza.. Listen over spisende deltakere som nevnt tidligere fortsetter slik Thomas tar Mr.x sin plass Hauk Torstein Quote
CHARLIE Posted December 6, 2010 Posted December 6, 2010 Nå laver snøen ned i svære flak her ute i Verdalen. Ser veldig skummelt ut med tanke på å kjøre SL på breie sommehjul opp til dalen idag. Men mye kan skje, så jeg tar ikke sorgene på forskudd. Kommer ikke hvis det ikke er kjørbart. Quote
Frode Posted December 6, 2010 Posted December 6, 2010 Det er stort sett bart her på Forus allerede, så jeg tror det forsvinner i løpet av dagen, men du avgjør selvsagt det selv........ har du ikke noen andre dekk du kan hive på kun for turen...?... jobber ikke du i dekkbransjen.....?.... Quote
George Posted December 6, 2010 Author Posted December 6, 2010 da ble det 5 pizza fra pizzabakeren.. dolly kunne ikke klare å levere helt ut til dalen i dag.. smakene får bli en overraskelse men skal være anerkjente smaker.. jeg ser for meg at dere blir 8-9-10 stk som spiser avhengig om Charlie kommer eller ikke.. Bjørn Åge kommer og så.. blir levert kl 20.00 Jeg ga dem nummeret til Frode siden jeg ikke kan komme.. betaling kort og / eller kontant avhengig av hvordan dere ordner det.. Quote
HolgersEN Posted December 6, 2010 Posted December 6, 2010 Detta blir bra.. :D Har med en kamerat fra Bergen i dag eg...! Var i byen så tenkte eg kunne ta han med opp for og se åssen vi har det i Dalen Han får et stykke eller 2 av min kvote Quote
CHARLIE Posted December 6, 2010 Posted December 6, 2010 Detta blir bra.. :D Har med en kamerat fra Bergen i dag eg...! Var i byen så tenkte eg kunne ta han med opp for og se åssen vi har det i Dalen Han får et stykke eller 2 av min kvote La ham få litt av min kvote også. Tar ikke sjansen på å kjøre avsted med breie sommerdekk idag. Får heller vente til det blir tørre veier igjen Quote
Recommended Posts