Jump to content

Mandag 6. desember - Pizzakveld (Dolly på Forus) (AVSTEMNING)

Kommer du?  

20 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Posted

Ny Pizzakveld blir mandag 6. desember i dalen kl 19.00

Dette skulle egentlig ha vært på Dolly på Forus, men har nå blitt endret til Dalen på grunn av aktiviteter der vi må gå gjennom

Neste pizzakveld (i januar) blir dermed på dolly forus.

PS.

Som sagt blir det pizza hver 1. mandag i måneden frem til ca mars / april

Vel møtt!

• 4 weeks later...
Posted

Vi ble enige på grøtkvelden at pizzaen blir fordøyd i Noredalen denne gangen, siden Charlie skal ha inn bilen(SL`en) og vi må ta en runde i lokalene for det er frost og lenge siden vi har vært der nå.... :P

Og siden George ikke stilte på grøtkveld er han den lykkelige vinneren som skal kjøpe pizza..... :lol: 8)

Posted

I stedet for pizza kronerulling kan vi kansje prøve med sternedryss  :lol:

Det kan sikkert være smart å ta med en lapp eller to - alt etter hvor stor slagvolum man har i boksen  :D

Posted

hah.. det kan nesten skrives bok om disse konspirasjonsteoriene bak ryggen på lederen!!  :P

men dog kan jeg nok ta å ringe en pizzaleverandør og ordne noen slicer ;-)

Posted

Jeg har satt opp en avstemning / registrering for denne kvelden da slik at jeg vet antall pizza ca..

og så er sprøsmålet om vi vil ha dolly / pizzabakeren / hana pizza (eller hva den heter)..

Posted

Reiser offshore imorgen, men er planlagt å være hjemme igjen mandag, så jeg kommer om ting ikke går i dass offshore. Må jo få hentet nye raceren.

Posted
hah.. det kan nesten skrives bok om disse konspirasjonsteoriene bak ryggen på lederen!!

He, he.... det blir mye på deg fremover hvis du fortsetter å "skulke"..... :lol:

Fra spøk til revolver....gi lyd hvis du trenger hjelp... :P

Posted

Jeg kan ikke komme på grunn av jobbreise, men bestiller pizza til 7 stk, 4 pizza, fra Dolly.. Stoler mer på at di leverer :-P

di som kommer er da:

Frode

Bernt

Terje

Charlie

Johnny

Glenn

Mr.X?

Posted

Jeg kan ikke komme på grunn av jobbreise, men bestiller pizza til 7 stk, 4 pizza, fra Dolly.. Stoler mer på at di leverer :-P

di som kommer er da:

Frode

Bernt

Terje

Charlie

Johnny

Glenn

Mr.X?

Eg og !!!