iNDiANER Posted November 1, 2010 Posted November 1, 2010 Noen som vet om dette er noe som ble produsert for 124, eller om det bare er tilpasninger, trukket om? Var jo litt stilig da. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25192475 Quote
FrodeS Posted November 1, 2010 Posted November 1, 2010 Recaro er relativt. Det er recaro som laget (deler av?) sportlinesetene, så jeg kan jo skryte av å ha recaroseter i min bil. Av det du linker til, så ser det ut som baksetene er helt vanlige som er trukket om, mens forsetene er egne recaroseter. Quote
Tor Olav Posted November 1, 2010 Posted November 1, 2010 eg bur i området så vis de kan væra til noen hjelp vis noen er interisert i å handle setene, kjenner ikkje til selger men Quote
repvik Posted November 1, 2010 Posted November 1, 2010 Recaro er relativt. Det er recaro som laget (deler av?) sportlinesetene, så jeg kan jo skryte av å ha recaroseter i min bil. Der var stempla Recaro i mine w124 ikke-sportlineseter også. Lager gode seter, Recaro. Quote
Einar Posted November 1, 2010 Posted November 1, 2010 Det der er recaroseter foran og omtrukket baksete for å passe, satt i bilen til en som jobba i samme firma som meg før. Ser ærlig talt ikke ut. Det er ikke noe orginalt i det hele tatt. Quote
iNDiANER Posted November 2, 2010 Author Posted November 2, 2010 Kan være enig i at ikke baksetene var verdens peneste. Framsetene er jo tydelig noe utover standard, hadde bare ikke sett det før. Får heller handle noen sportlineseter i skinn tenker jeg Disse fristet ikke veldig. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 2, 2010 Posted November 2, 2010 Dette er digg interiør! Få det der i skinn å du har et interiør du kan være skikkelig stolt av! Quote
Recommended Posts