Jump to content

Recommended Posts

Posted

Huff, håper detta lokallaget snart finner et annet sted å møtes enn på mcdonalds, gutta blir jo så feite...

og kjærringa mi klager på at jeg er blitt så tung å snakke med...

ellers så er det jo hyggelig å treffe gutta da, selv om jeg egentlig er amcarfrelst..

"trur jeg tar en burger til jeg..."

Posted

uff da.......  :( er da ikke meningen at noen skal lide på denne måten.  8) Vi får nok følge opp forslaget til Bjørn Mohn om å dra igang en spassèr-ring. Fremmøte på rundgang hos de forskjellige medlemmene og en rask gangtur på en time eller halvannen.....  :D "vertsmedlemmet" bestemmer runden.

Forøvrig har du eget medlemsnummer Bjørn Mohn  8)  8)  :lol:

Posted

uff da.......  :( er da ikke meningen at noen skal lide på denne måten.  8) Vi får nok følge opp forslaget til Bjørn Mohn om å dra igang en spassèr-ring. Fremmøte på rundgang hos de forskjellige medlemmene og en rask gangtur på en time eller halvannen.....  :D "vertsmedlemmet" bestemmer runden.

Forøvrig har du eget medlemsnummer Bjørn Mohn  8)  8)  :lol:

Den der kommer neppe kona til TS å gå på. "nei, jeg skal på møte i MB-klubben, tema for dagen er hurtig ganglag i skogen"  :?

Trond, dere burde ta kontakt med MCK og få til en rabattavtale på salater :-)

Posted

Salat????? Vi spiser da ikke opp maten til dyra.......  8)  8)  8)  :lol:  :lol:

Man kan da spise feit mat uten å bli feit,handler bare om å spise "riktig" feit mat :D