1108 Posted November 1, 2010 Posted November 1, 2010 Huff, håper detta lokallaget snart finner et annet sted å møtes enn på mcdonalds, gutta blir jo så feite... og kjærringa mi klager på at jeg er blitt så tung å snakke med... ellers så er det jo hyggelig å treffe gutta da, selv om jeg egentlig er amcarfrelst.. "trur jeg tar en burger til jeg..." Quote
Trond H. Posted November 1, 2010 Posted November 1, 2010 uff da....... er da ikke meningen at noen skal lide på denne måten. Vi får nok følge opp forslaget til Bjørn Mohn om å dra igang en spassèr-ring. Fremmøte på rundgang hos de forskjellige medlemmene og en rask gangtur på en time eller halvannen..... "vertsmedlemmet" bestemmer runden. Forøvrig har du eget medlemsnummer Bjørn Mohn Quote
Stjernedama Posted November 1, 2010 Posted November 1, 2010 ellers så er det jo hyggelig å treffe gutta da, selv om jeg egentlig er amcarfrelst.. Jeg da ??? Er ikke jeg hyggelig å møte da :? :lol: Quote
FrodeS Posted November 2, 2010 Posted November 2, 2010 uff da....... er da ikke meningen at noen skal lide på denne måten. Vi får nok følge opp forslaget til Bjørn Mohn om å dra igang en spassèr-ring. Fremmøte på rundgang hos de forskjellige medlemmene og en rask gangtur på en time eller halvannen..... "vertsmedlemmet" bestemmer runden. Forøvrig har du eget medlemsnummer Bjørn Mohn Den der kommer neppe kona til TS å gå på. "nei, jeg skal på møte i MB-klubben, tema for dagen er hurtig ganglag i skogen" Trond, dere burde ta kontakt med MCK og få til en rabattavtale på salater Quote
Trond H. Posted November 2, 2010 Posted November 2, 2010 Salat????? Vi spiser da ikke opp maten til dyra....... Quote
gunsen Posted November 2, 2010 Posted November 2, 2010 Salat????? Vi spiser da ikke opp maten til dyra....... Man kan da spise feit mat uten å bli feit,handler bare om å spise "riktig" feit mat Quote
Recommended Posts