Jump to content

Recommended Posts

Posted

Bilen ser grei ut, og fyren vil ha Amcar-prosjekt i bytte. Siden jeg har det som bør være landets mest nyt-bare og mest innbringende Amcar-prosjekt for en som kan gjøre litt selv har jeg forsøkt å få tak i ham, men telefonen ringer alltid helt ut uten at han svarer, og det er null respons på både sms og mail. Kan jo være en grunn til det, men man skulle tro at han i det minste ville sendt en sms og bedt meg dra dit peppern gror etter å ha mast så lenge.

Har noen sett bilen, eller kjenner noen til selgeren? Straumgjerde er kanskje ikke landets tettest befolkede område, men kanskje noen av dere tilfeldigvis holder til der?

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24996134

34_970513260.jpg

MVH Tore

Posted

Har kompis rett i nærheten, han kan bil. Gi beskjed om du vil ha hjelp til å se på den.... :P

Fikk tak i ham på telefon nå, takk for hjelpen alle sammen. Han vurderer Cadillacen min først, dersom han har litt lyst på den så er jeg klar for å kjøre mellomblå 300TDT, og DA kan det være aktuelt å få noen til å kikke på den.

Jeg gir beskjed i så fall! Igjen takk for hjelpen!

MVH Tore