Eriks Posted October 30, 2010 Posted October 30, 2010 har en 200cdi 03. etter noen km med kjøring virker det som den går i nødprogram. kassen begynner slure. går av å på. når man gir gass så står kun turtelleren å beveger seg opp og ned. virker som det ikke er noe effekt i motoren heller. må bruke manuelle giringen for å komme opp bakker. den girer seg ikke opp eller ned før den må. girer opp på ca 200omdr. kickdown fungere ikke. ikke noen lamper. når man skrur av motoren og starter igjen er alt normalt ei lita stund. noen som vet hva det kan være? Quote
Frode Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 Kom deg inn til BOS å få lest av feilkoder...!.. Quote
Eriks Posted November 1, 2010 Author Posted November 1, 2010 fikk lest av feilkoder i dag. sto at styreenhet til automat var defekt. finnes dette brukt? Quote
Sven Håkon Posted November 1, 2010 Posted November 1, 2010 Jeg mener å huske at denne må programmeres til din bil, men sjekk med www.mbenznl.com på mbenznl@gmail.com - de har noen brukte (og fungerende) slike liggende. Quote
Guest -Fredrik- Posted November 5, 2010 Posted November 5, 2010 Jeg ville bare kjørt bilen på Bergs og fått bytta styreenhet. Naboen min er en gnien kar som har kjøpt brukte styreenheter to ganger for å prøve å komme billig unna. Det fungerer noen uker om du er heldig. Bilen er på Bergs for å få ny styreenhet i dag Quote
Eriks Posted November 8, 2010 Author Posted November 8, 2010 ok. så det går an å bruke brukte styreenheter? vet du noe mer om han måtte programmere om de brukte styreenhetene? Quote
Recommended Posts