Tore Robert Klerud Posted October 30, 2010 Posted October 30, 2010 Jeg skal selge et sett åttehulls aluminiumsfelger med Good Year piggdekk i standarddimensjon 195/65-15 fra en s124. Fikk i dag spørsmål fra en mulig kjøper om de passer på en B-klasse. Gjør de det? MVH Tore Quote
Frode Posted October 30, 2010 Posted October 30, 2010 Hvis jeg ikke tar feil har B klasse ET50 eller noe i den duren på original felgene.... originale 8 hulls til 124 har vel ET 42 så det burde jo gå helt greit... Quote
Tore Robert Klerud Posted October 30, 2010 Author Posted October 30, 2010 Takker. Da gir jeg ham beskjed om det! MVH Tore Quote
CHARLIE Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 Har sett mye rart folk setter på bilene sine. Det sprøeste jeg har sett var en av våre nye landsmenn som satte 15-hulls felger med vinterdekk på sin 211-bil Quote
Jens Honoré Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 Har sett mye rart folk setter på bilene sine. Det sprøeste jeg har sett var en av våre nye landsmenn som satte 15-hulls felger med vinterdekk på sin 211-bil Lite bilder i denne tråden Quote
TommyGun kal.45 Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 Høres virkelig flott ut med 15 hulls ja Har sett mye rart folk setter på bilene sine. Det sprøeste jeg har sett var en av våre nye landsmenn som satte 15-hulls felger med vinterdekk på sin 211-bil Quote
Sven Håkon Posted January 6, 2011 Posted January 6, 2011 Har sett mye rart folk setter på bilene sine. Det sprøeste jeg har sett var en av våre nye landsmenn som satte 15-hulls felger med vinterdekk på sin 211-bil Så en W210 med slikt oppsett senest i kveld.. Quote
Vegard B Posted January 6, 2011 Posted January 6, 2011 Men er det så nøye med dyre å flotte vinterhjul da,skjønner ikke helt vitsen blir jo bare møkkete å fulle av snø likevel Quote
Sven Håkon Posted January 6, 2011 Posted January 6, 2011 Men er det så nøye med dyre å flotte vinterhjul da,skjønner ikke helt vitsen blir jo bare møkkete å fulle av snø likevel Hadde vintersesongen vært en måned eller to hadde jeg til dels vært enig med deg, men når realiteten er at vi må kjøre med vinterdekk i nesten et halvt år blir jeg raskt uenig.. Quote
FrodeS Posted January 6, 2011 Posted January 6, 2011 Bilen skal da se bra ut om vinteren også...?? Quote
Vegard B Posted January 7, 2011 Posted January 7, 2011 Bilen skal da se bra ut om vinteren også...?? joa er enig i den,men ikke alle som har råd til å handle seg store og dyre hjul på vinteren å,jeg har hvertfall ikke det.en annen ting er jo å komme seg fram,breie hjul på vinteren er vel ikke det beste ville jeg tru Quote
Tor Olav Posted January 8, 2011 Posted January 8, 2011 Bilen skal da se bra ut om vinteren også...?? joa er enig i den,men ikke alle som har råd til å handle seg store og dyre hjul på vinteren å,jeg har hvertfall ikke det.en annen ting er jo å komme seg fram,breie hjul på vinteren er vel ikke det beste ville jeg tru Ikkje alle som bur her på bygda med oss Bjervis! me 15cm nysnø etter vegen annan kvar dag Quote
Rolf Åge Posted March 1, 2011 Posted March 1, 2011 Jeg bor på bygda med dårli brøyta veier.. 235 breie vinterdekk er ingen problem Quote
Recommended Posts