Guest Johan Stub Posted September 23, 2005 Posted September 23, 2005 Og kjør forsiktig! Ta godt vare på fellen din! Når det gjelder kvinnelige feller er blomster en god start, mens snakker vi om mannlige feller vet vel alle hva som gjelder? Quote
Guest kodvaag Posted September 23, 2005 Posted September 23, 2005 Og kjør forsiktig! Ta godt vare på fellen din! Når det gjelder kvinnelige feller er blomster en god start' date=' mens snakker vi om mannlige feller vet vel alle hva som gjelder? [/quote'] Jeg gikk innom fabrikkutsalget på Høie Fabrikker og kjøpte to nye Høie Royal hodeputer. Finest there is! Hun likte de så godt at hun er i seng allerede! Quote
Guest Johan Stub Posted September 23, 2005 Posted September 23, 2005 Det må jeg si! Riktig snedig!! Quote
CHARLIE Posted September 23, 2005 Posted September 23, 2005 Og kjør forsiktig! Ta godt vare på fellen din! Når det gjelder kvinnelige feller er blomster en god start' date=' mens snakker vi om mannlige feller vet vel alle hva som gjelder? [/quote'] Hun likte de så godt at hun er i seng allerede! Og så sitter du på dataen og skriver poster på forumet????? Quote
Guest Johan Stub Posted September 23, 2005 Posted September 23, 2005 Og så sitter du på dataen og skriver poster på forumet????? En mann må prioritere! Og når han må velge mellom så skrive på MB-forumet og å prøve de nye putevarene med sin kvinne er det jo soleklart hva han velger. Men hun ligger der og venter når både bilen og forumet har fått sitt... Quote
Guest kodvaag Posted September 24, 2005 Posted September 24, 2005 Nå er det lørdag, og jeg kan desverre ikke poste flere kommentarer i denne tråden da det bare ville blitt oppfattet som skryt. Quote
CHARLIE Posted September 24, 2005 Posted September 24, 2005 Jeg tror ikke det ble noe på deg, likevel. Hu va nok i drømmeland for lengst da du skrudde av dataen. Quote
Recommended Posts