Tor Olav Posted October 29, 2010 Posted October 29, 2010 noen som kan gi meg ein fort og grei DIY til å bytte dempere rundt baut på bilen? kan si som så att det er likt på 124/201/210 også veit eg. Quote
Fredrik B Posted October 29, 2010 Posted October 29, 2010 FrodeS har vell lagt en DIY på dette under DIY på teknisk Quote
Fredrik B Posted October 29, 2010 Posted October 29, 2010 Fant ikke den tråden men du kan vell se HER og HER for tips. Quote
Tor Håkon Posted October 29, 2010 Posted October 29, 2010 er ikke så vanskelig, må løsne bærebrua bak for å få dem ned bak. Foran oppe må du holde igjen med en umbraco mens du skrur av mutteren, og sitter vel i 3 bolter nede. Alt er egentlig ganske greit når du står og ser på det. Du får ringe eller sende melding his det er noe du lurer på er i tønsberg på kurs i heile morra og meste av søndagen, men hvis du gjør det en annen dag kan jeg sikkert hjelpe til litt hvis det trengs Quote
Einar Posted October 30, 2010 Posted October 30, 2010 Framme er det vel ikke likt 124, men bak er det nok rimelig likt. Sier seg ganske selv når du begynner. Quote
Tor Olav Posted October 30, 2010 Author Posted October 30, 2010 dempere er byttet, og var igrunn veldig enkelt, hadde riktig nok med meg ein kar. men avanserte greier var det ikkje. løsna dempere i toppen, jekka opp bilen, løsna i bunn, tok ut demper, satt i ny demper, bolter nede, slapp bilen ned av jekken, festa i toppen, så i bånn. ferdig! Quote
Recommended Posts