Odd Sigurd Posted November 2, 2010 Posted November 2, 2010 Velkommen ja,og fy flaten for ein bil :D ,er nesten som en må ha fille med seg(for å tørke siklet rundt munnen)når en ser på de nydelige bildene Keep up the good work Quote
Ørjan Johansen Posted November 6, 2010 Author Posted November 6, 2010 Takk igjen for fine tilbakemeldinger alle sammen! Jeg som er emblem-på-bakluka-motstander er sannelig i tvil på denne. Du treffer spikeren på hodet for min del... Sett heller på ett mer tidsriktig emblem enn emblem beregnet til 124. Gamle s-klasser fra 70 tallet, har 5,0 emblem som er mer riktig til din bil, det du har her er altfor morderne Ser den Syver. Det er jo ikke 123-font på merket mitt, men fonten er den samme på 124 og 126 så det er jo ikke gærnt tidsmessig. Fordelen er at det bare er et klistremerke Det blir nok liggende foreløpig... Quote
Torbjørn Posted November 6, 2010 Posted November 6, 2010 Ble motoren overhalt før den ble satt inn, eller var den såpass god at den lever lenge ennå? Ang. merke på bakluken ville jeg uten tvil satt på et 2.0 merke, eller noe slikt. Understatement er alltid moro. Quote
Recommended Posts