Torbjørn Posted October 27, 2010 Posted October 27, 2010 http://www.bt.no/forbruker/bilogmotor/Polly-gjorde-rent-bord-1160202.html "Vår" mann har gjort rent bord i statene, dette står det respekt av! Quote
Friksen Posted October 28, 2010 Posted October 28, 2010 Helt rått!!! Har sett han en gang på rudskogen og viste ikke om han, men da han spant sidelengs forbi en audi rs2 og Porsche GT sak ble jeg meget imponert jah! Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 28, 2010 Posted October 28, 2010 Fantastisk bra! Så kult det hadde vert å tatt med bilen sin over dit også da! Norskregistrert bil i usa Quote
Friksen Posted October 28, 2010 Posted October 28, 2010 Sant det! Nå er jeg ikke sikker på at dette stemmer, men er blidt fortalt at han har kjørt den bilen til blant annet rudskogen og til ACR banen(mo i rana) for egen maskin uten backup.. da er du ganske sikker på tilstand på bilen også!! Quote
Torbjørn Posted October 28, 2010 Author Posted October 28, 2010 Sant det! Nå er jeg ikke sikker på at dette stemmer, men er blidt fortalt at han har kjørt den bilen til blant annet rudskogen og til ACR banen(mo i rana) for egen maskin uten backup.. da er du ganske sikker på tilstand på bilen også!! Stemmer nok det, han kjørte i allefall tidligere som regel for egen masking til og fra de fleste treff Quote
Bengt E Jacobsen Posted October 28, 2010 Posted October 28, 2010 Joda han kjører vanligvis til og fra treffene i Norge for egen maskin. Husker en gang da han kom litt seint til drag på Gardermoen. Kom inn, satte rekord, og parkerte for å få litt mat. Da hadde han kjørt stort sett i ett fra Bergen. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 28, 2010 Posted October 28, 2010 Joda han kjører vanligvis til og fra treffene i Norge for egen maskin. Husker en gang da han kom litt seint til drag på Gardermoen. Kom inn, satte rekord, og parkerte for å få litt mat. Da hadde han kjørt stort sett i ett fra Bergen. Da vet du hva du holder på med. Slikt er gøy! Og det står det respekt av! Quote
Frode Posted October 29, 2010 Posted October 29, 2010 Helt enormt, denne karen vet hva han driver med. Skikkelig kult at noen i fra lille Norge kan gjøre slikt i USA... der fikk "yankeyen" noe å tenke på....og i en bil fra USA.... Quote
Recommended Posts