repvik Posted October 27, 2010 Posted October 27, 2010 Bakruteviskeren på go'bilen lever innimellom sitt eget liv. Noen ganger tar den en dobbelt runde bakruta, noen ganger ikke. Har ikke funnet noe system i det. Er det normalt? Er det elektronikk som holder på å ta kvelden? Er det dyrt å fikse? Quote
RuneT Posted October 27, 2010 Posted October 27, 2010 Hvis det damme dritten som på viano, så er kretskortet i motoren bada i spylervæske. Jeg har bytta på 2 vianoer. En fantastisk konstruksjon der spylervæska går igejnnom akslingen, og når dysene går tette, blir trykket høyt nok til at du får indre lekkasje. Quote
Stjerneglis Posted October 28, 2010 Posted October 28, 2010 På S211 sitter spyleren over bakruta v/bremselyset, ergo ingen spylevæske gjennom viskerakslingen. Jeg setter en femmer på ledningsbrudd mellom bakluka og bilen... Quote
repvik Posted October 28, 2010 Author Posted October 28, 2010 På S211 sitter spyleren over bakruta v/bremselyset, ergo ingen spylevæske gjennom viskerakslingen. Jeg setter en femmer på ledningsbrudd mellom bakluka og bilen... Ah, god ide. Den hadde jeg glemt. Quote
repvik Posted November 18, 2010 Author Posted November 18, 2010 Siden jeg har en innimellom-pærevarsling på det ene skiltlyset antar jeg at det også er forårsaket av ledningsbrudd. Men er det noen som vet hvor det er vanligst, og evt. har noe bilde/beskrivelse av hvordan det kan repareres? Quote
Recommended Posts