T-boy Posted October 26, 2010 Posted October 26, 2010 Kjenner at jeg blir bra provosert nå. http://www.aftenposten.no/okonomi/innland/article3874172.ece Det værste er jo at de får erstatning av mine skattepenger! De ler nok hele veien til banken og hjem igjen ... Og den dusten Anders Brosveet som sammenligner skimmingutstyr med et brekkjern da. Brekkjern lages for lovlige syssler, det skjønner han jo ikke forskjellen på. Lurer på hva som skjer om jeg rusler rundt i Oslo sentrum med et balltre en lørdsgs kveld ... Quote
Gujoni Posted October 26, 2010 Posted October 26, 2010 Kjenner at det koker hos meg også. Synd det ikke er 1.april idag for da hadde det vært en forklaring på dette. Ble utsatt for skimming i Spania og kortet var tappet for 10 000,- da jeg kom hjem. Fikk igjen pengene, men synes det var for j.....! Hva blir det neste? At vi man får lov til å ta med maskingevær på fly? Man er jo ikke skyldig før man skyter, eller? SEND BÅDE SKIMMINGUTSTYR OG INNEHAVERNE HJEM SOM STYKKGODS I KJØLEVOGN!!!!!!!!!!!!! 400,- pr døgn i fengsel pluss tapt lønn har de krav på og da har de plutselig tjent 20-30 000 Euro i året som de skal ha erstattet. Er det noe rart "alle" vil til Norge. Quote
Olav Posted October 26, 2010 Posted October 26, 2010 Man blir jo ikke dømt for voldtekt selv om man har "utstyr" til det heller? Quote
RuneT Posted October 26, 2010 Posted October 26, 2010 Man blir jo ikke dømt for voldtekt selv om man har "utstyr" til det heller? Å det hender da det også Jeg var i Romania med kortet mitt. Mens jeg var der ble det også brukt i Frankrike. Mye brukt..... Fikk også pengene tilbake, men man irriterer seg i årevis etterpå. Quote
E220 Posted October 26, 2010 Posted October 26, 2010 hmmm kanskje på tiude å tukle med kort terminalen i kona sin butik så kan nye bilen for bli gratis hehe Quote
Recommended Posts