Guest Arikstad Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 Venstre side, bak lyskasteren ligger beholder for 'zentralhydraulic' ( etter hukommelsen), og beholdere for spyleveske. Forsøkte litt igår, i halvmørke, jeg kommer ikke til ! Jeg har fått gode tips her før, og takker for tips på forhånd. Jon Årikstad2000 E200CDI1970 MG MGB GT ( SNART VÅR!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mortenli Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 På min W210 1996 mod kan jeg løfte opp den fremste delen av spylertanken, altså den som er til lyktespylerne. Den er festet i et spor i den store beholderen, og bare trekkes rett opp.Da er det veldig god plass. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arikstad Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 Takk for svar. Jeg kan løfte bort tanken til lykktespyleren. Fremdeles trangt, pluss at jeg ikke ser hvordan pære/holder er festet. MVH'Jon Å Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mortenli Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 Pæra står i en kontakt som er skrudd fast i lykta, de får du ut med en liten forlenger. Du kan evt. spørre om råd der du kjøper pæra, kanskje de har en bedre forklaring Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michael Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 Ballasten er festet med 3 stk små muttere. Mener å huske det er 7 eller 8 mm. Den nederste mutteren ser du ikke, men jeg har rett og slett følt meg fram. Vær ytterst stø på handa når du skal ha bolten sentrert på plass igjen! Veldig lett at mutteren detter av pipa. Bruk helst en pipe med magnet. Forlengeren ble for lang for min del. Jeg brukte en pipe som er ca 2-3 ganger lengre enn den tradisjonelle lille pipen. Den passer perfekt. På høyresiden er det lettest å fjerne luftfilterboksen for å komme til. Pæra bare presser du lett inn og pass på at du treffer de små sporene på sokkelen i festet. Pass også på at du har riktig pære! D2R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arikstad Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 Takk for alle innspill.Av en eller annen grunn, får jeg ikke logget meg inn hjemmefra, så her er en sen rapport. LYS!, er tingen. greide ikke å se hvordan det så ut inni der uten. (Julepresangen: Clas Ohlsen led lommelykt). Umbrakoskruer som holder festeringen for pæren. Nåhh, hvor har jeg lagt umbrakosettet..... ( PS. nå fant jeg endelig skyvelæret mitt) Det holdt å løsne umbrakoskruen, vri festeringen og trekke den ut. Men TRANGT og fiklete, det var det. Jon Årikstad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts